notarget Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei Jeg har Winamp 5.03 Når jeg loader inn mine mp3, og spiller av fks sang nr 1, så vil ikke winampen hoppe til sang nr 2 når 1 er ferdig. Den spiller liksom på random? Hvordan blir man kvitt dette, jeg vil at den skal gå videre rekkefølgen nedover. Takk! MVH Morten Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Slått av shuffle? Hvis du har et skin der den ikke er så lett å finne, kan du prøve å trykke S. Ellers så finnes den i 'playback' menyen. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ikke for å høres nedlatende ut, eller noe slikt, men med all respekt; visste du ikke om SHUFFLE-funksjonen i Winamp? Dette er jo den mest brukte og vanligste funksjonen ved siden av PLAY i lydavspillere. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Oh my god! Skrudde av shuffle instillingen og det funket, for å være ærlig har jeg aldri tenkt på hva den ble brukt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå