Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle der ute!

Jeg er i dersperat krise her.... sitter i Fredrikstad på hotell og er snart tom for strøm på min laptop :scared::scared:

Jeg glemte den hjemme i Kristiansund og skal være her til fredag!!!! Ser ut til at det blir uten pc på rommet hvor jeg atpåtil har WLAN på 2mbit!!

Er det noen fra området som har en strøm adapter som passer til HP compaq NC8000 som kunne lånt meg denne et par dager?? mot betaling selvfølgelig!!

Jeg bor på Victoria hotell!!

Har prøvd på alle butikker men det er flere dager levering på varen og jeg må ha strøm NÅ..... under 2 timer igjen :(

På forhånd takk!!

PS! håper det er noen som forstår nøden jeg har, får jo f... ikke spilt COD engang

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager at jeg ler av deg :grin:, jeg bare forstår så altfor godt...

Tanta mi hadde samme problem for en stund siden. Hunden til komanjongen hennes tyggde opp ledningen. Hun bestilte ny kabel umiddelbart, men trengte enda å låne min i noen dager...driver med design, trengte den for å jobbe og å demonstrere ting for en kunde...

Lenke til kommentar
Er det ingen som kan hjelpe????

Noen som har en adapter å SELGE da?

Kjenner svetten komme nå!!! :scared:

Legg ut mob.nr i tilfelle hjelp etter du har mista strømmen...

Eller send det til meg på PM så skal jeg prøve å hjelpe deg ;)

Lenke til kommentar
Skifte emnefelt før den blir stengt

Enig :)

Men gutten trenger hjelp, men det å "glemme" en adapter hjemme er jo en smule tragisk, menmen skaden er skjedd. Noen som bor i området? Er sikkert noen fra "den" byen her på forumet ?

Lenke til kommentar

14 min igjen med strøm og jeg satser alt på dere som liker det samme som jeg...PC og Nettet......

host..... host..... masse røyk her nå!

Jeg kan treffes på mob og sms nr: 47 23 27 62

ellers kan jeg lure meg innpå pc'n som står nede i lobby'n, men der er det jo masse folk innimellom....ikke noe særlig og sitte lenge der!

Er det noen som kan hjelpe er jeg evig takknemlig!!!! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...