Gå til innhold

http://www.printerrefill.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja de er det, bare fordi de tar halvparten når du bestiller betyr ikke at de

ikke er seriøse, men jeg regner med at dette er en annen måte for deg å handle på? ;)

Hvis du ikke liker dem har sikkert Komplett samme skjermen men til en tusenlapp mer! :thumbdown:

printerrefill.no har blitt diskutert i andre tråder, bare å bruke søkefunksjonen.

Edit : Venter bare på skattepengene så blir det 17" LG monitor på meg også, ser ikke poenget med 19" da oppløsningen er den samme på begge to, og 19" (ifølge HW.no tester) har litt mer etterslep (ghosting) enn 17" versjonen.

Er veldig surt at 19" LCD'er ikke har 1600x1200 oppløsnings muligheter, menmen.

Endret av lavizh
Lenke til kommentar

spør du meg så er det bare å handle ! Jeg har bestilt 19" lcd skjerm jeg og gleder meg masse.

De hørtes hyggelige og kjekke på telefonen så det er helt sikkert ikke noe problem anyway.

Uansett så har du jo rettighetene på din side om de ikke skulle klare å levere produktet til deg. Noe jeg tror ikke blir noe problem..

Kjenner til dette med å ha varer på toll og det høres fornuftigt ut det han sa til meg iallefall

Lenke til kommentar

Hadde de nå enda godtatt kredittkort, så kunne man jo benyttet seg av VISA el. glimrende forsikringsordninger ved kjøp.

Håper dette er noe de kan få i gang etter hvert, for idéen er jo glimrende for å få kuttet ned på kostnadene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...