N-Gage2 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei. Sjekka akkurat i prisguiden på den kommende spill telefonen Nokia QD. Prisen var veldig hyggelig, men da jeg så at den verken har mp3-spiller eller radio, ble den litt uinteressan. Så jeg lurer derfor på: - Går det ann å legge inn mp3-spiller som separat? - Hva vil følge med i pakken til den kommende QD, om man kjøper den? - Er der igrunn noe vits i å kjøpe QD, om man har den "gamle" N-Gagen? Takker for svar! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei.Sjekka akkurat i prisguiden på den kommende spill telefonen Nokia QD. Prisen var veldig hyggelig, men da jeg så at den verken har mp3-spiller eller radio, ble den litt uinteressan. Så jeg lurer derfor på: - Går det ann å legge inn mp3-spiller som separat? - Hva vil følge med i pakken til den kommende QD, om man kjøper den? - Er der igrunn noe vits i å kjøpe QD, om man har den "gamle" N-Gagen? Takker for svar! Siden Nokia QD Symbian OS så skal det ikke være noe problemer å legge inn mp3 spiller i ettertid.Om man har N-Gage fra før,trur jeg egentlig at det er bort kastet penger å kjøpe QD,etter min mening da.N-gage har jo Radio og MP3 som standard med det har ikke QD. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ville ikke brukt penger på N-Gage QD hvis jeg hadde hatt N-Gage fra før, Egentlig mest på grunn av mp3 spilleren og radio Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er vel et spørsmål om den støtter stereo eller ikke. Hvis den bare har mono output, er den uinteressant som MP3-spiller. Generelt er det en strippet versjon av NGage, mer fokusert på spill. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 og pris, er nok meninga at den skal gå ikrig med gameboy og ps gameboyen når den kommer.... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jeg synes nokia gjør en feil å prdodusere disse n-gage og QD........liker dem ikke men ville helst ha hatt n-gage isteden for QD Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jeg synes nokia gjør en feil å prdodusere disse n-gage og QD........liker dem ikke men ville helst ha hatt n-gage isteden for QD Enda et fint saklig argument. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jeg synes nokia gjør en feil å prdodusere disse n-gage og QD........liker dem ikke men ville helst ha hatt n-gage isteden for QD Nokia gjør en feil siden de produserer en mobil du ikke liker? Klarte ikke helt å tyde innlegget ditt noe annerledes enn det. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 En grunn til at du kan kjøpe QD? Men man har jo handsfree da... JEG skal uansett ikke ha den... Lenke til kommentar
beh Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg funderer på å skaffe en som jeg skal bruke på et tvilling SIM. Kan jo være greit å ha en litt mindre mobil til de gangene man ikke har lyst å drasse på QD'n. Jeg liker å spille, dessuten er det en fullverdig Series 60 telefon til skarve 2000 kr! Det virker som om Nokia har lært av feilene med N-Gage og forbedret de værste probelemene. Dessuten så slipper man side-talkin' =) Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 *bump* n-gage QD har bare monolyd desverre Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 *bump*n-gage QD har bare monolyd desverre Kilde? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det står på ngage.com. Men det kan da vel ikke være så vanskelig å forstå formålet med den nye N-gage QD. De fokuserer på spillfunksjonen, og kutter prisen slik at den blir en konkurrent til andre håndholdte konsoller. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 kutter prisen slik at den blir en konkurrent til andre håndholdte konsoller. for nintendo DS (det var vel det den het?) og playstationen vil jo gå opp i pris (liggere på et høyere prisnivå) grunnet grafikk men først og fremst: skjerm.. Det tror jeg iallfall... Tror nokia prøver å "hive" seg i en lavere prissjanger for å fortsatt kunne konkurerre. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 *bump*n-gage QD har bare monolyd desverre Kilde? mine egne ører vel Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg så en test-version i telebutikken i dag... Kanskje jeg kjøper den etter at min 3650 stikker.... Var fet den!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg prøve Nokia QD hos spaceworld på fredagen,riktig nok kun Raymon spillet da.Men når den kommer i butikken skal jeg prøve den mer.Og når Amobil(håper jeg) kommer med sin test og batterileve tiden ved normal bruk oppfyller minimums kravene mine skal jeg ha den.Pluss at den er jo billig til å være en symbian mobil kun 1899,- hos mShop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå