Petterahl Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Når jeg prøver å innstalere Far Cry så lagger pcen min max! Jeg kan ikke gjøre noe, det er gansek kipt. Det skjer også når jeg gjør andre krevene ting, og da hakker musen så en gang i sekundet Veit noen hvorfor det gjør det? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Du fortalte litt vel lite om hardwaren din ... Er DMA "enablet" på diskene dine ? Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Du fortalte litt vel lite om hardwaren din ... Er DMA "enablet" på diskene dine ? Jepp Hardware i profilen min btw Endret 4. mai 2004 av petter'n Lenke til kommentar
all right Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Kansje du trenger litt mer Ram 512 er litt lite til krevende spill. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Kansje du trenger litt mer Ram 512 er litt lite til krevende spill. Les posetn min en gang til du tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå