Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

feilmelding på internet


Anbefalte innlegg

Når jeg starter internet explorer kommer det en melding. Overskrifeten er rundll, og det sår: An exeption occurred while trying to run ""C:\WINDOWS\system32\msg121.cpy.dll", UMonitor. Og når jeg surfer rundt på internet kommer det også en rekke feilmeldinger der det sår: A runtime error has occurred. Do you wish to debug? Line: en eller annet talle(forskjellig fra side til side) Error: Unterminated string constant. Så kan jeg trykke ja eller nei. Jeg trykker nei, elers kommmer det et program opp som jeg ikke forstår noe av! Går det ann å få det bort??? :ermm: Utrolig irrrrrrrreterene :mad: , det er mange feil meldinger på hver side!!!! :scared:

Endret av ahumoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

Du har en trojaner/et virus som heter Look2Me/BetterInternet.

 

Slett svineriet med AdAware, og scan med Jay Random antivirusprogram etterpå. Les mer her og her.

 

Det kan hjelpe deg å forsøke og søke på feilmeldingen neste gang. Da finner du fortere ut av det, enn ved å poste her :)

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er en funksjon i Adaware som heter "Check for updates now". Klikk på den så sjekker programmet selv om det er kommet en ny fil.

 

Edit: beklager den lille missforståelsen i forrige post. Jeg trodde det dreide seg om definisjonsfil til et antivirusprogram.

 

Om du har Look2Me, så se på linken under.

http://www.pchell.com/support/look2me.shtml

Endret av XenZor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...