Even89 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Jeg skal kjope ny hardisk.. Den skal vere rask (ikke nodvendigvis stor) og under 1000 lappen.. PS. hvis det hjelper saa bruker jeg pc'en til spill.. Endret 4. mai 2004 av Even89 Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Raptor skulle gjerne hat en over 100 gb... Trenger ikke vere 10000 RPM... 7200 er fint det.. Men jeg er usikker paa hva for en produssent som er best..? det er grunnen til sporsmaalet mit.. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 er det nødvendig med en så alt for rask hdd til spilling egentlig? holder ikke en helt normal P-ATA disk med 8MB cache? PS. det fins ikke et enkelt svar på hvilken produsent som er best. Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Har selv 2 av denne Anbefales! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 samsung er tregest på markedet da. Men til gjengjeld den mest stillegående og den med lavest varmeutvikling. Kjører samsung selv, men anbefaler WD eller Maxtor når han vil ha en rask disk. Seagate er den gyldne middelvei, litt mer stille og litt lavere temp, men fortsatt ikke den tregeste. Lenke til kommentar
lizon Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 skal du ha S-ATA eller vanlig ide?? Her er en bra S-ATA hd. eller en IDE harddisk som denne Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 skal du bruke den til os eller bare til lagring ? Er stillhet viktig ? Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Stillhet er vigtigt ja... Fordi maskinen staar mye paa om natta.. Men jeg tror jeg gaar for Samsung P80 160GB.. Erfaringene paa den sa den var stille og rask... Takk for svar... Endret 5. mai 2004 av Even89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå