raysv Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Tja, er jo en mulighet. Kom over en artikel på itavisen i dag som tilsier at Sega har tenkt å gjøre comeback på konsoll markedet igjen. http://www.itavisen.no/art/1303419.htmlPHP...1a0c46e7daf6108 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Tja, er jo en mulighet. Kom over en artikel på itavisen i dag som tilsier at Sega har tenkt å gjøre comeback på konsoll markedet igjen. http://www.itavisen.no/art/1303419.htmlPHP...1a0c46e7daf6108 Tja det krever jo penger. Det hjelper ikke at man har et godt navn. Det som teller i dag er eksklusive rettigheter til MEGET gode titler. sony har vært heldig med Grand Turismo Serien og GTA serien. Microsoft har hatt halo som sin super tittel. Nintendo har jo kjørt hardt på sine mario tittler uten kjempehell med det .Hva skal sega komme med? Sonic Vietnam, Need For Sonic Underground? Sonic X og Sonic IX? De er ikke plass til så mange konsoller i markedet nå som et begynne å bli såpass kostbart å lage store og gode titler. Men som sagt så er det vanskelig å spå, især om fremtiden... MazeKing Lenke til kommentar
ZoOoM Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Tja, er jo en mulighet. Kom over en artikel på itavisen i dag som tilsier at Sega har tenkt å gjøre comeback på konsoll markedet igjen. http://www.itavisen.no/art/1303419.htmlPHP...1a0c46e7daf6108 Tja det krever jo penger. Det hjelper ikke at man har et godt navn. Det som teller i dag er eksklusive rettigheter til MEGET gode titler. sony har vært heldig med Grand Turismo Serien og GTA serien. Microsoft har hatt halo som sin super tittel. Nintendo har jo kjørt hardt på sine mario tittler uten kjempehell med det .Hva skal sega komme med? Sonic Vietnam, Need For Sonic Underground? Sonic X og Sonic IX? De er ikke plass til så mange konsoller i markedet nå som et begynne å bli såpass kostbart å lage store og gode titler. Men som sagt så er det vanskelig å spå, især om fremtiden... MazeKing Need For Sonic Underground? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hmm Dreamcast II Black Battleknight Lenke til kommentar
raysv Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 tja... Outrun II til xbox kanskje Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ikke mobb sega. Jeg fikk min første konsoll fra dem. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 En bra versjon av sonic ville eg iallefall invistert i..... Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Spørs om dette blir noe av nå som SEGA er solgt til SAMMY.. Uansett, tror ikke det ville gått bra for SEGA om de kom med en ny konsoll.. Dreamcast var jo helt konge, men kom desverre på helt feil tidspunkt.. Desutten er ikke sega like kejnt som Nintendo, Sony og Microsoft. Personlig har jeg en følelse som sier meg at ps3 kommer til å selge best.. Desverre alt for mange som tror at Play Station konsollene er de beste på alle mulige måter. Er veldig glad i SEGA og vil ikke at de skal tape mer penger enn de tidligere har gjort.. Lenke til kommentar
mago Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) SEGA brukte alt for lite penger på markedsføring av Dreamcast til att den lyktes. De hadde 1 års forsprang på ps2 men klarte likavell å rote det til. Harwaren var god og i enkelte spill var grafikken best på Dreamcast Infogrames lagde Lemans 24 timer til Dreamcast og PS2, og grafikken er klart best på Dreamcast (har begge versjoner) Endret 4. juni 2004 av mago Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 dette med manglende markedsføring gjaldt visst også sega saturn som tapte for playstation og nintendo64. hva tenkte de på (og med...)? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Bring back Shenmue spillene! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det blir morsomt å se åssen det går. Jeg tror kanskje jeg kjøper meg den. Likte Dreamcast. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) SEGA brukte alt for lite penger på markedsføring av Dreamcast til att den lyktes.De hadde 1 års forsprang på ps2 men klarte likavell å rote det til. Harwaren var god og i enkelte spill var grafikken best på Dreamcast Infogrames lagde Lemans 24 timer til Dreamcast og PS2, og grafikken er klart best på Dreamcast (har begge versjoner) Hehe, dette gjelder Quake III og. Har dette til både DC og PS2 og DC-versjonen er klart best hvis man har TV som støtter PAL-60. Edit --> leif Endret 8. juni 2004 av Svendheim Lenke til kommentar
raysv Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Ikke mobb sega. Jeg fikk min første konsoll fra dem. Dette er ikke mobbing men ønske tenkninger - Tja, tror nok Sega feilvurderte sitt eget navn som merkenavn, samt markedet når de slapp de siste konsollene, noen som sov i markedsføringstimene ? Dreamcast var i en klasse for seg, og hadde mange knall gode spill så hadde de fått ut litt reklame så hadde det fort kunne sett litt anderledes ut. Saturn - var det noen som hadde denne altså ? Megadriven er jo konsollen av konsollene Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Vil ha sonic! Og James Pond!!!(noen som har prøvd detta? beste spillet til sega, hvertfall 3'ern ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå