Joffer Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er det noen butikker/nettbutikker som pleier å være billige på Xbox spill? Leter egentlig etter Burnout 2 til en grei penge i første omgang... Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Har du spillt begge? Tror jeg egentlig også mente å skrive om det var kommet en nr 3 eller noe sånn også.... dette må sjekkes ut.. men siden Burnout 3 er kommet (?) så burde jeg vel kunne skaffe meg 2'ern billig(ere)?? Hvor?? Edit: Ser ut som at det ikke kommer før i September 2004?? 3'ern altså Endret 5. mai 2004 av Joffer Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 qxl har til enhver tid 60 til 100 brukte xbox spill, og der kan du virkelig gjøre et varp! Forrige uke fikk jeg Halo for 30kr!!! Nå har jeg bud inne på The thing. Foreløpig 105kr. Verdt et forsøk Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Burnout3 har ikke kommet,kommer tidligst til høsten........hvis den ikke blir utsatt da. Burnout2 burde det være mulig å få kjøpt brukt billig.......enten via auksjoner eller brukt butikker.Husker ikke om denne er utgitt i classic serien dvs 300kr for ny. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Nesten alle nett butikkene i Norge er tragisk. QXL fønker, hvis du skal ha nytt kansje Dvdstrax.com expert har hatt noe greier fra 200-300kr kansje du finner noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå