blackbrrd Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har ventet på det, og nå skjedde det (pr. 04.05.2004) Opteron 244 fallt med ca 800 kr pr cpu Opteron 246 fallt med ca 2000kr pr cpu Opteron 248 fallt med ca 2000kr pr cpu Hadde egentlig tenkt å kjøpe for noen uker siden, men snublet over en artikkel som sa at prisene kom til å falle i begynnelsen av mai. Vi trengte ikke serveren før i midten av mai-begynnelsen av juni og sparte akkurat 4000 kr (tenker det blir opteron 246) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hmmm, ser en del nettbutikker har oppdatert prisene sine. Det måtte vel skje etter at Xeon den siste tiden har blitt svært billig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 det frister mer og mer med et dual opteron system Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 meg og.....men min single xp2000 greier seg godt nok enda..... er verre med 10mbit linja Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har snakket med litt produsenter i det siste, og det ser ut til at nForce3 Pro 250 vil dukke opp fra enkelte store i løpet av juni. Med de Opteron-prisene som er nå, synes jeg det virker som en virkelig god investering Jeg har virkelig sett fram til dette: Nærmest priskrig på dual-systemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå