Döden Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hah! om jeg ikke får det ut av marerittene mine får INGEN slippe.. mohohahaha... savner de gamle NFS spillene Jeg også. Spesielt Need For Speed 2 & 3 (Husker ikke "undertittel") til PS. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ikke glem NFSU Du måtte jo nevne det, hadde nesten klart å glemme spillet som ødela det de andre NFS-titlene har bygd opp.. hah! om jeg ikke får det ut av marerittene mine får INGEN slippe.. mohohahaha... savner de gamle NFS spillene You are evil I tell you, EVIL! Men grunnen til at jeg ikke liker filmene er at de er så alvorlig overdrevet, og er lenge siden jeg har sett så mange harry-biler i en og samme film. Hvis du vil ha film med fet bilkjøring, så ta en kikk på Gone in 60 seconds fra 1974. 40min lang biljakt, der bilen faktisk tar skade av kollisjoner og hopp. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ikke glem NFSU Du måtte jo nevne det, hadde nesten klart å glemme spillet som ødela det de andre NFS-titlene har bygd opp.. hah! om jeg ikke får det ut av marerittene mine får INGEN slippe.. mohohahaha... savner de gamle NFS spillene You are evil I tell you, EVIL! Men grunnen til at jeg ikke liker filmene er at de er så alvorlig overdrevet, og er lenge siden jeg har sett så mange harry-biler i en og samme film. Hvis du vil ha film med fet bilkjøring, så ta en kikk på Gone in 60 seconds fra 1974. 40min lang biljakt, der bilen faktisk tar skade av kollisjoner og hopp. Blir biler skadet av å kræsje i ting? Damn you Hollywood! Jeg som gledet meg til å kjøre om noen år.... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jepp de gjør faktisk det.. er no dritt. Husker i militæret når det gikk opp for meg at våpen faktisk trenger ammo også... Tenkt hvis verden var som Hollywood. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Eg tror spørsmålet du vil stille er Tenk hvis verden var som Bollywood... Masse folk som danser og synger i takt og kor, skumle greier.. nei, vettuka, tror eg heller spør meg selv Tenk hvis verden var som en Jenna film Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen her som vet om det kommer en etterfulger til 2 fast 2 furious??Og evnt. når den kommer. Tror ikke det. Skulle den hett 3 fast 3 furious da? Det vart 4 Fast 4 Furious: http://filter.start.no/film/2310 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det var et over 4 år gammelt quote, mann. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 OK, eg meinte å ha sett ein diskusjon om kva namnet på filmen ville bli, og dette vart mest relevante som kom opp i eit søk. Ser ikkje problemet med å fylgja opp gamle saker. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Noen her som vet om det kommer en etterfulger til 2 fast 2 furious??Og evnt. når den kommer. Siden ingen faktisk har svart på det du spør om så kan jo jeg gjøre det. Oppfølgere har kommet og heter The Fast and the Furious: Tokyo Drift, den kom i 2006. Har ikke sett den selv ennå, men har vel egentlig ikke så fryktelig mye med de to første å gjøre, selv om Vin Diesel har en liten cameo for at de kunne bruke navnet regner jeg med... De holder nå på og lage en firer i serien med stort sett alle som overlevde den første filmen, noe som vil si Paul Walker, Vin Diesel, Michelle Rodriguez og Jordana Brewster, den skal vist bare hete Fast and Furious og vil komme i løpet av neste år. Det ble sluppet en trailer for filmen for to dager siden, kan jo se ut som om det blir underholdene nok. Kan nesten se ut som om vi kan kalle det en toer og skippe film nr. 2 og 3 i serien, noe som nesten kan være like greit Endret 20. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Manx: visst du likte eneren og har lyst å se på serien med litt respekt, aldri nærm deg Tokio Drift. Største makkverket... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Enern er grei underholdning ikke annet og Tokyo Drift kostet meg 40 kroner på HD DVD. Så jeg skal vel klare å se den en gang, riste på hode og sette den inn i hylla, ikke ta den fram på ca. 10 år før jeg en eller annen dag plutselig finner ut at den filmen kan umulig ha vært så dårlig som jeg mener å huske den var og dytter den inn i spilleren igjen... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Noen her som vet om det kommer en etterfulger til 2 fast 2 furious?? Og evnt. når den kommer. Var det ikk en film som het The Fast and the Furious: Tokyo Drift? Var ikke det "oppfølgeren"? Uansett dårlige filmer, mye bra biler, med da kan man heller dra på gatebil på Rudskogen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Velkommen etter Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det ble sluppet en trailer for filmen for to dager siden, Var ikke mye "fast and furious" i den traileren Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ikke nå mer tydeligvis, jeg får ta å gjøre om på linken Så kan jeg jo legge den her også. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg syntes Tokyo Drift var veldig grei jeg, det er den eneste av de filmene jeg har sett. Om ikke plotet var så veldig bra likte jeg ihvertfall filmmusikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå