Gå til innhold

etterfulger til 2 fast 2 furious

lizon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke glem NFSU

Du måtte jo nevne det, hadde nesten klart å glemme spillet som ødela det de andre NFS-titlene har bygd opp.. :cry:

hah! om jeg ikke får det ut av marerittene mine får INGEN slippe.. mohohahaha... savner de gamle NFS spillene :cry:

You are evil I tell you, EVIL!

Men grunnen til at jeg ikke liker filmene er at de er så alvorlig overdrevet, og er lenge siden jeg har sett så mange harry-biler i en og samme film.

Hvis du vil ha film med fet bilkjøring, så ta en kikk på Gone in 60 seconds fra 1974. 40min lang biljakt, der bilen faktisk tar skade av kollisjoner og hopp.

Lenke til kommentar
Ikke glem NFSU

Du måtte jo nevne det, hadde nesten klart å glemme spillet som ødela det de andre NFS-titlene har bygd opp.. :cry:

hah! om jeg ikke får det ut av marerittene mine får INGEN slippe.. mohohahaha... savner de gamle NFS spillene :cry:

You are evil I tell you, EVIL!

Men grunnen til at jeg ikke liker filmene er at de er så alvorlig overdrevet, og er lenge siden jeg har sett så mange harry-biler i en og samme film.

Hvis du vil ha film med fet bilkjøring, så ta en kikk på Gone in 60 seconds fra 1974. 40min lang biljakt, der bilen faktisk tar skade av kollisjoner og hopp.

Blir biler skadet av å kræsje i ting? Damn you Hollywood! Jeg som gledet meg til å kjøre om noen år....

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Noen her som vet om det kommer en etterfulger til 2 fast 2 furious??

Og evnt. når den kommer.

Siden ingen faktisk har svart på det du spør om så kan jo jeg gjøre det. Oppfølgere har kommet og heter The Fast and the Furious: Tokyo Drift, den kom i 2006. Har ikke sett den selv ennå, men har vel egentlig ikke så fryktelig mye med de to første å gjøre, selv om Vin Diesel har en liten cameo for at de kunne bruke navnet regner jeg med...

De holder nå på og lage en firer i serien med stort sett alle som overlevde den første filmen, noe som vil si Paul Walker, Vin Diesel, Michelle Rodriguez og Jordana Brewster, den skal vist bare hete Fast and Furious og vil komme i løpet av neste år.

Det ble sluppet en trailer for filmen for to dager siden, kan jo se ut som om det blir underholdene nok. Kan nesten se ut som om vi kan kalle det en toer og skippe film nr. 2 og 3 i serien, noe som nesten kan være like greit :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Enern er grei underholdning ikke annet og Tokyo Drift kostet meg 40 kroner på HD DVD.

Så jeg skal vel klare å se den en gang, riste på hode og sette den inn i hylla, ikke ta den fram på ca. 10 år før jeg en eller annen dag plutselig finner ut at den filmen kan umulig ha vært så dårlig som jeg mener å huske den var og dytter den inn i spilleren igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...