lizon Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Noen her som vet om det kommer en etterfulger til 2 fast 2 furious?? Og evnt. når den kommer. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Håper den aldri kommer. Mer lavmål film skal en lete lenge etter. Men litt seriøst, så har jeg ihvertall ikke vært borti noe om at det skal komme noe oppfølger. EDIT: Leif Endret 7. mai 2004 av Gromle Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Tror ikke det kommer noen oppfølger til den... De har hvertfall ikke planlagt det. Og HVIS de likevel skulle ha planlagt det innen nå, skal Paul Walker ikke være med... Se her... Alle kommende filmer med han står her, og d står ingenting om noen oppfølger. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Syns de dro det langt med 1'rn jeg. Dog er de fete som "hjerneløs Hollywood action". Har tittlen for 4'rn her: 2 Fast 4 U Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Noen her som vet om det kommer en etterfulger til 2 fast 2 furious??Og evnt. når den kommer. Tror ikke det. Skulle den hett 3 fast 3 furious da? Håper at det kommer da. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Bare sånn for å lure litt, men hva var det egentli som var så bra med 2 fast, 2 furious? 1'ern var grei nok, men toern sugde jo eseltiss. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Bare sånn for å lure litt, men hva var det egentli som var så bra med 2 fast, 2 furious? 1'ern var grei nok, men toern sugde jo eseltiss. ahahaahaha, eseltiss, ahahaha *host* anyway, mistenker virkelig at den kua er melket for alle penga.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Håper den aldri kommer. Mer lavmål film skal en lete lenge etter. Men litt seriøst, så har jeg ihvertall ikke vært borti noe om at det skal oppfølger. Helt enig. Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 2 fast 2 furious var rett å slett patetisk. jeg gremmes... Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Er i seg selv ikke noe serlig bra film men mange fine biler / delevis noen fine damer så nokk å se på Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Tror ikke det kommer noen oppfølger til den... De har hvertfall ikke planlagt det. Og HVIS de likevel skulle ha planlagt det innen nå, skal Paul Walker ikke være med... Se her... Alle kommende filmer med han står her, og d står ingenting om noen oppfølger. At det ikke står oppført der, trenger da vel ikke å bety at han ikke skal spille i en mulig oppfølger.....Der står det bare filmer som er annonsert. Men hvem bryr seg egentlig....dårlig skuespiller, dårlige filmer.... mvh Pantera Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg så 2f2f på kino...husker ikke så mye av filmen..ble opptatt med andre ting.. Dog, den Torque er vel en slags "oppfølger" bare med MC'er.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg så 2f2f på kino...husker ikke så mye av filmen..ble opptatt med andre ting.. Dog, den Torque er vel en slags "oppfølger" bare med MC'er.. de kom vel ikke på et stilig ordspill med Fast, Furious og tallet "3" i, så de byttet fra biler til motorsykler.. de tror sikkert ingen legger merke til at det er samme film, for tredje gang.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Har på følelsen at de kommer med tv serie ala fastlane elns. Råne kulturen er jo større en noen gang. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ikke glem NFSU Du måtte jo nevne det, hadde nesten klart å glemme spillet som ødela det de andre NFS-titlene har bygd opp.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ikke glem NFSU Du måtte jo nevne det, hadde nesten klart å glemme spillet som ødela det de andre NFS-titlene har bygd opp.. hah! om jeg ikke får det ut av marerittene mine får INGEN slippe.. mohohahaha... savner de gamle NFS spillene Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Vil du se noe lignende de ff filmene så kan du jo se en serie som heter "fastlane"... Mye likt der: biler, damer, undercover action osv... Er like "bra" som filmene... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 så negative dere var da. Sikkert fordi dere ikke ser på biler på måten andre gjør, bilene osv er jo hele dritten da. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er nå rimelig intressert av bil/mc... Syns F&F og spesiellt 2F2F er noen sjiiitfilmer! (dvs 1ern var ok) Når det gjelder bil-trenden som disse filmene har vært med på å bygge opp er helt forkastelig! F&F-styla bilder er ikke pent etter mitt syn! Biltrendene var penere for noen år siden... Når det gjelder Torque så kan jeg gjerne kalle det en oppfølger til disse filmene! Den følger jo på og er enda verre en 2F2F!! Som MC-fører må jeg si at den filmen er noe av verste jeg har vært borti av overdreven hollywood-action! Kunne sikkert byttet ut mc`ene med HESTER og filmen ville ikke vært noe mindre troverdig med samme stuntsene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå