waffen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har tenkt å kjøpe nytt skjermkort. Vil hellst ha noe rundt 2000kr, og har kommet fram til Sapphire 9800pro og Power Color 9800pro. jeg lurte bare på hvilken av de to som er best? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hmm, tror jeg husker minst 4 identisk poster som dette Du burde søke litt rundt på forumet før du spør... Men for å svare: Kjøp det billigste, de to kortene er identisk pga. de er begge BBA (Buildt By ATI). Den eneste forskjellen er bundelen, som egentlig ikke har så mye å si om du kjøper retail... Lenke til kommentar
waffen Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 takk, tror jeg bestiller Sapphire 9800pro hos www.pcutstyr.no, koster kun 1895kr der, sparer litt i forhold til komplett der. Eller er det noen som har funnet billigere alternativer..... Lenke til kommentar
atlef Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Netshop.no har powercolor 9800pro til 1795,- . Dette er på vei hjem til meg nå. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå