Gå til innhold

Avansert besøksteller.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er problemet er at jeg ikke finner noe nyttige hit counts...enten er det gratis, og man må betale 4$ i måneden, eller så funker de ikke.

Har noen en direkte link til en teller som faktisk fungerer?

Lenke til kommentar

Du har tilgang til MySQL og PHP? Hvorfor ikke prøve å lage en selv og spørre oss om hjelp underveis? ;)

Vi er mer enn villig til å hjelpe!

session_start(); 
include 'includes/dbconnect.inc.php'; 
if (!session_is_registered("counted")){ 
   mysql_query("UPDATE simplecount SET count=(count + 1) WHERE count_id=1"); 
session_register("counted"); 
}

Og så legger du til IP-en i MySQL if (!session_is_registered("counted"))...

Lenke til kommentar

ehh...ok. Jeg kan FORTSATT ikke noe om Mysql, eller html eller noe annet språk.

Kanskje jeg skal være mer tydelig:

Hei. Er det noen der ute som har en link til en side, der jeg kan laste ned en (besøksteller)script som logger IP adresser, så samme adresse ikke vises flere ganger i løpet av en dag/time. Alle andre svar som innebærer at jeg må lage min egen " Mysql/html/php"-whateva-base er uønsket.

Det ENESTE jeg er ute etter er en lik til en gratis php/whateva -script som tillater meg å se hvot mange som har vært på siden min. ( Forskjellige IP adresse ).

Dersom svaret deres er noe annet enn det jeg spør om VÆR SÅ SNILL ikke svar.

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar

Her.

Hvis du ikke finner den du leter etter, er jeg sikker på at du er kompetent nok til å lete litt selv. ALT av script ligger på hotscripts, og ja: Du må ha php-server og muligheten til å endre filen etter dine behov. Dette er ofte beskrevet i readme.txt filen som kommer med scriptet.

edit: Bare for å presisere, dette kan KUN, og bare KUN, gjøres med et server-side script. ASP/PHP/CFM osv.

Endret av (jonas)
Lenke til kommentar

En ORDENTLIG god statistikk kan jo også fåes på http://www.dk3.com! Denne bruker jeg selv, og gir deg info om unike besøkende, sidevisninger, hvilke undersider som er vist mest, info om brukerene, søkeord osv.! Helt toppers.. :) Og gratis! Du trenger bare legge inn en liten JS-kode, nederst på siden din som ikke synes engang.

Lenke til kommentar
En ORDENTLIG god statistikk kan jo også fåes på http://www.dk3.com! Denne bruker jeg selv, og gir deg info om unike besøkende, sidevisninger, hvilke undersider som er vist mest, info om brukerene, søkeord osv.! Helt toppers.. :) Og gratis! Du trenger bare legge inn en liten JS-kode, nederst på siden din som ikke synes engang.

Går for den jeg tror jeg. TAkker alle som svarte.

Det finnes mye tull der ute må jeg si. HAr brukt 2 dager på å finne noe brukbart. heheh. SIkkert mine egne lete-kunsaper som har skylda. :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...