proxymus safiron Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hei er det noen som har hørt om en star craft2 utgave? er det sant att den er på vei? i så fall vill jeg gjerne få høre litt info om det (meget spendt) Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Starcraft ghost kommer jo, men det er ikke et strategispill... Endret 4. mai 2004 av the_zombie Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 jeg vet men kommer star craft2? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Blizzard er nok opptatt med Starcraft: Ghost og World of Warcraft for tiden... Men det kommer nok, en eller annen gang... Lenke til kommentar
6RoadDogg9 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Q: Will there be a StarCraft II? When? A: Although we have not made any announcements and do not have a development or release timeline, we do fully intend to revisit the world of StarCraft on PC at some point in the future. Tatt fra http://www.blizzard.com/ghost/faq.shtml Lenke til kommentar
Stealth Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Og: www.starcraft2.com Så de har nok planer.. Starcraft: BW er fortsatt et av de mest spillte multiplayerspillene når man kommer til pro-nivå.. Jeg ville ikke forventet SC2 før om 3-4(++) år, når man tenker på hvor gjennomført blizzard lager spillene sine. Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 he he det er størst i multiplayer ja Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Starcraft ghost kommer jo, men det er ikke et strategispill... Tror SC: Ghost kommer til å være så som så.. FPS på konsoll Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 vennligst forklar enklere takk Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 [quote]Tror SC: Ghost kommer til å være så som så.. FPS på konsoll[/quote] Spørs vel hvor mye fps du får i sc:ghost, er vel mere 3rd person view. Og med tanke på hvor gode metal gear solid og splinter cell funker på konsoll, så blir nok dette bra. Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Tror SC: Ghost kommer til å være så som så.. FPS på konsoll Spørs vel hvor mye fps du får i sc:ghost, er vel mere 3rd person view. Og med tanke på hvor gode metal gear solid og splinter cell funker på konsoll, så blir nok dette bra. DET kan jeg love deg att sc ghost blir dødsbra. (den er uhyre konsentrert laget!) Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er det ingen som vet enda. Det kan hende at vi får oss en overraskelse på E3 messa 2004 som starter om 5 - 6 dager, men vi får bare vente å se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå