Arne And Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det har vært mye forvirring om når HL2 skal lanseres. Ser nå at Akers Mic har satt utgivelsesdato til 2. juli 2004. Noen som vet om dette stemmer? Skal oppgradere PC'en min for å kunne kjøre dette spillet på maks, men vil ikke begynne før rett i forkant av HL2 lanseringen. Ser forresten at AM oppgir minimumskrav til P3, 128 MB RAM, uten å oppgi krav til skjermkort. Synest dette høres vel lavt ut for et spill som av Vivendi oppgis å skulle "revolusjonere" FPS-generen. Noen som vet hva anbefalt systemkrav vil bli? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Det har vært mye forvirring om når HL2 skal lanseres. Ser nå at Akers Mic har satt utgivelsesdato til 2. juli 2004. Noen som vet om dette stemmer? Skal oppgradere PC'en min for å kunne kjøre dette spillet på maks, men vil ikke begynne før rett i forkant av HL2 lanseringen. Ser forresten at AM oppgir minimumskrav til P3, 128 MB RAM, uten å oppgi krav til skjermkort. Synest dette høres vel lavt ut for et spill som av Vivendi oppgis å skulle "revolusjonere" FPS-generen. Noen som vet hva anbefalt systemkrav vil bli? Gabe har sagt at de går ut i fra en sensommer lansering av spillet. Jeg finner ikke artikkelen nå, men leste at de vil kanskje presse kravene opp til 1.2Ghz og et dx7 kort. EDIT: Dette står i PC Zone fra 29 April Q: Is the minimum spec still going to be PIII 733MHz as promised 12 month ago? A:We 're probably going to push that to at 1GHz processor with 128MB RAM and a DX7 or DX6 level 3D card - we're not sure which yet. We'll pointing people towards running 256MB RAM and a ATI 9600,9600XT,9800,9800XT 3D card for optimal performance. Ang. lansering: We're targeting this summer for completion. We're hopefull we'll be able to declare a date at E3 in May. Grunnen til at de kan sette så lave krav er at motoren er svært fleksibel. Den justerer seg etter maskinvaren på maskinen. Noe i stil med Far Cry, men bedre.. Å revolusjonere en genre betyr ikke å lage fantastisk grafikk. I HL2 må du ta i bruk miljøet rundt deg og tenkte litt nytt. Siden alle objekter kan flyttes på så kan du plukke opp og bruke alle objekter som våpen/skjold. Dette er noe Far Cry prøvde seg litt på, men her ikke dette som en stor del av gameplayet.. Endret 4. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Bra! Der fikk jeg litt av de tilbakemeldingene jeg trengte. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Nåvel, det finnes ingen som vet noe om dette. Det som ble servert tidligere var jo bare sprøyt, so hvorfor skal man stole på dette? Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Stoler ikke på noe før jeg får sett en endelig utalelse fra utgiverene. Tilbakemeldingen jeg trengte var nettopp det. Akers Mic sin dato 2. juli er ikke dokumenterbar. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Trodde Akers Mic var konkurs og nedlagt...? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Stoler ikke på noe før jeg får sett en endelig utalelse fra utgiverene. Dette er kommet fra munnen til Doug Lombardi som er en av utviklerene til Valve. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Trodde Akers Mic var konkurs og nedlagt...? Trolig var bare selve butikkene som var Konk. Selskapet het "Akers Mic Butikkdrift" eller noe sånt, mens akersmic nettbutikken er eid av et selskap med det ytterst tvilsomme navnet "Captain Crook Holding".... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Stoler ikke på noe før jeg får sett en endelig utalelse fra utgiverene. Dette er kommet fra munnen til Doug Lombardi som er en av utviklerene til Valve. Akkurat som sist gang....bare BS ra ende til annen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Stoler ikke på noe før jeg får sett en endelig utalelse fra utgiverene. Dette er kommet fra munnen til Doug Lombardi som er en av utviklerene til Valve. Akkurat som sist gang....bare BS ra ende til annen Vel du får vente til E3 messen neste uke da vettu Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Planen er til sommeren ja, men det er ikke fastsatt noe eksakt dato ennå nei. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Vel du får vente til E3 messen neste uke da vettu Ja, ingen kan stoles på i denne saken før man har håndfaste bevis. (Og ikke bare noen halveis scriptede spillscener heller) Lenke til kommentar
Straits Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Trur ikke hl2 kommer ut før jeg ser det i butikken! Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Det er egentlig bare kjipern at dette blir utastt i det uendelige. Forventningene mine til spillet bare øker ettersom andre imponerende spill blir lansert, f.eks Far Cry (grafikkmessig dog,). Fallhøyden øker. Er redd jeg blir skuffa. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Det er egentlig bare kjipern at dette blir utastt i det uendelige. Forventningene mine til spillet bare øker ettersom andre imponerende spill blir lansert, f.eks Far Cry (grafikkmessig dog,). Fallhøyden øker. Er redd jeg blir skuffa. Ja det er klart. Men HL2 har noe som heter gameplay som det er jobbet mye med. Dersom de klarer å videreutvikle det som var i orginalen så vil de levere et godt produkt. Faktisk så synes jeg detaljene og grafikken er mer realistisk i HL2 enn den er i spill til nå. Endret 4. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Har enda til gode å spille et spill med bedre gameplay enn Half Life / Counter-Strike. Far Cry var nærmed, men det satt likvel ikke bra nok. +at storyline var så ræv at jeg ikke gadd å fullføre spillet. Påvirker helhetsintrykket. Greier valve å forbedre gameplay i HL2 har jeg en del spilltimer foran meg, garantert ;-). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå