Flop|s Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har akkurat invistert i denne fjernkontrollen fra vendur.no, men jeg får den ikke til å fungere. Jeg har satt den opp etter manualen, ja huff jeg måtte lese den, og jeg har satt opp WinLirc som ble anbefalt, men jeg får ikke fjernkontrollen til å kommunisere med pc'en! (Slik satt jeg det opp) Er det noen som vet hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
remitv Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Har selv nettopp kjøpt denne fjernkontrollen. Får du startet pcen ved hjelp av fjernkontrollen? dette skal du kunne gjøre uten å bruke noe programvare. I winlirc så har du noen feile innstillinger. se på bilde her for å sette riktige innstillinger. på config så skrive du bare det navnet du vil kalle filen din. (fjernkontroll) Så klikker du på learn for å lære programmet alle tastene. Etter at du har fått "installert" alle knappene så bør du bruke girder for å velge hva knappene skal gjøre. Håper det ordner seg Endret 4. mai 2004 av remitv Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Takk skal du ha! Det fungerer helt ypperlig nå takket være deg Lenke til kommentar
opticus Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 jeg har også denne fjernkontrollen, men tester den i en annen maskin (testmaskin), har kun tilkoblet com porten, kan dette være en årsak til at ting ikke fungerer hos meg? skjer ingen verdens ting når jeg trykker på knappene på fjernkontrollen Lenke til kommentar
crusade Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Du må nok installere den skikkelig. Mottakeren trekker strøm fra kabelen som kobles mellom hovedkort og PSU. Er litt anerledes enn andre IR mottakere da den skal kunne starte PCen også. Endret 17. mai 2004 av crusade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå