cock hammer Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) etter mye mas fra fans har gsc implementert ironsights i S.T.A.L.K.E.R. standard med crosshair: http://www.oblivionlost.deloo.de/community...em%20ak%201.jpg ironsights: http://www.oblivionlost.deloo.de/community...em%20ak%202.jpg http://oblivionlost.deloo.de/en/ Endret 4. mai 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Litt ekstremt at fansen har såpass "makt" over utviklerene Men dette gjør da spillet mer realistisk Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ja, men er fortsatt ikke helt fornøyd med at geværet havner midt i bildet når man sikter. Får liksom følelsen at man setter kolben midt på halsen og ikke i skuldra. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ja, men er fortsatt ikke helt fornøyd med at geværet havner midt i bildet når man sikter. Får liksom følelsen at man setter kolben midt på halsen og ikke i skuldra. Ja, litt enig der. Men dersom du skal sikte så legger du hodet litt på skrå slik at det virker som du faktisk har våpenet opp i halsen... Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) nå kan i hvertfall folk velge hva de vil bruke. at gsc lytter til fansen er jo bare positivt. Endret 4. mai 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Synes det er patetisk at man alltid skal tilpasse seg sytepaver som kun vil ha det de er vant til istedetfor å ta sjansen på å oppdage nye gleder. Blir som med Hollywood-filmer, som man først screener for et testpublikum, deretter får de tilbakemeldinger fra publikum på hva de likte og ikke likte, også klippes filmen på nytt (eller i verste fall, scener filmes på nytt) for å tilfredsstille flest mulig. Hvor blir det av visjonene til regissøren og manusforfatteren oppi det her? Hvilke visjoner er det GSC har med Stalker, hva slags opplevelse vil de gi oss? Er de så usikker på sitt eget produkt at de lar fansen bestemme over skaperverket sitt? Lover ikke godt for sluttproduktet, spør du meg. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Håper de bare har gjort slik at man kan velge, ikke at "Ironsight" er eneste valget, personlig kan jeg ikke fordra det. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Synes det er patetisk at man alltid skal tilpasse seg sytepaver som kun vil ha det de er vant til istedetfor å ta sjansen på å oppdage nye gleder. Blir som med Hollywood-filmer, som man først screener for et testpublikum, deretter får de tilbakemeldinger fra publikum på hva de likte og ikke likte, også klippes filmen på nytt (eller i verste fall, scener filmes på nytt) for å tilfredsstille flest mulig. Hvor blir det av visjonene til regissøren og manusforfatteren oppi det her? Hvilke visjoner er det GSC har med Stalker, hva slags opplevelse vil de gi oss? Er de så usikker på sitt eget produkt at de lar fansen bestemme over skaperverket sitt? Lover ikke godt for sluttproduktet, spør du meg. Hva er det du mener? I hvilke spill har vi blitt vant til ironsights? Det er kun et fåtall spill som bruker dette. Hvis noe måtte være nytt i et spill så måtte det det være nettopp brukern av Ironsights. Tror knapt at noen spillutvikler kompromitterer sine skapeverk ved å ta smådetaljer som dette til etteretning. Å gjøre slikt i film blir en helt annen ting,da det som oftest fører til endringer i selve historien. Noe som forsåvidt også er greit nok hvis filmskapernes ønske kun er å formidle en opplevelse og ikke en historie. Spill er en aktiv opplevelse i motsetning til film som er passivt. Brukeren tar selv del i spillet i motsetning til filmen, så jeg har ingen betenkligheter med at spillutviklere tar brukerens ønsker i betrakning. Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 bare det blir bra så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) ja nå tror jeg virkelig visjonen til GSC og STALKER er ute å kjøre grunnet muligheten til å bruke ironsights Endret 4. mai 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Film er etter min mening i større grad kunst, dvs. subjektivt, enn spill. Jeg synes det er toppers at spillutviklerne hører på fansen når det kommer til slike ting. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) JAAA -- kjempebra!! Jeg hater det magiske siktekorset i skytespill, OFP 1985 forandret min måte å spille slike spill for alltid. Det er nettopp et slikt tett samarbeid mellom utvikleren og de kommende kundene som sikrer at et spill får suksess. Men bruk nå øynene litt, man kan tydelig se at den posituren ikke er ferdig. Se bare på texturen på kolben, den bærer preg av utprøving. Og ja, de bør ha et valg, siktekors for de som ikke kan å bruke et våpen, og iron sight for de av oss med hår på brøstet! EDIT: Glem det jeg sa om kolbe.. må være noe annet. Hendene? Endret 4. mai 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) , eg som ikkje liker å spele med ironsights Ser liksom ein del av mannen og ikkje heile. Endret 4. mai 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hva er ironsights for noe? Så du på bildene i det hele tatt? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hva er ironsights for noe? sjå på bildene. det er når du bruker siktet på våpenet til å sikte med Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ironsight er brukt i flere spill f.eks Call of duty og Americas army. Det er somregel at man bruker ironsight når man skal skyte folk fra en lengre avstand, omtrent som med kikkertsikte. Da blir det slik som på andre spill, våpen med kikkertsikte --> trykker på zoome knapp på keyboard og våpnet vil zoome. Våpen uten kikkertsikte --> trykker på zoome knapp på keyboard og våpnet vil da bruke ironsight. Vanskeligere er ikke. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 :Gleder meg til STALKER :DD: Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Da Shigeru Miyamoto og Retro Studios utviklet Metroid til GameCube, gjorde de kontrollen helt annerledes enn et standard FPS. Resultatet ble noe helt unikt og et kontrollsystem tilpasset gameplayet, i tråd med den visjonen Miyamoto hadde for hvordan spillet skulle spilles. Om Miyamoto skulle hørt på endel av sytepavene som synes styringen var rar, hadde resultatet vært et helt annet spill, og sannsynligvis mye dårligere. Poenget mitt er at spilleren ikke alltid vet hva som er det beste for ham. Å insistere på at enkelte elementer skal være tilstede i et spill for at man skal spille et spill, er veldig merkelig i mine øyne. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 DIGG! vekk med den forbanna crosshairen helt! OPF revolution! Ironsight bringer med seg en stor grad av realisme, spesiellt hvis man kobler det med at man fjerner crosshair totalt, slik det går ann i OPF...så slipper man CS huer som hopper rundt om kring som idioter... JEG synes iallefall det er bra at spillutviklere lytter til fansen...så kan alle dere som ikke liker Ironsights...tja...unlate å spille det? (yeah right, som om det kommer til å skje ) eller lære å elske det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå