sarpegutten Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Hei, jeg skal bygge pc den 18 september, kunne dere hjelpe meg jeg skal ha pc til 15.000, som man kan kjøre grafikken på høyeste, trenger ikke skjerm, tastatur,mus, jeg er gamer ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 4. mai 2004 av Blib Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 18 september? Tror du bare skal slappe av foreløpig. Mye fint som kommer i tida framover. Håpløst å bestemme seg allerede nå Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 18 september? Tror du bare skal slappe av foreløpig. Mye fint som kommer i tida framover. Håpløst å bestemme seg allerede nå enig, vent til det kommer noe nytt hvis du ikke bare MÅ ha den til da Lenke til kommentar
Cid Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Du får si i fra 10. september, så skal du se en 10-12 anbefalinger på rekordtid Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Siden det kommer så mye nytt i de neste månedene, foreslår jeg at du venter til da med å bestemme deg for et oppsett. Da kan du jo samtidig spare litt mer penger, så får du enda bedre system Endret 4. mai 2004 av Purify Lenke til kommentar
sarpegutten Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 ok, da venter jeg til noen dager før konfimasjonen Lenke til kommentar
eberland Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ok, da venter jeg til noen dager før konfimasjonen "Selg ikke skinnet før bjørnen er skutt" heter det i et gammalt ordtak Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Og betyr at man ikke skal ta gleden på forskudd. Lenke til kommentar
sarpegutten Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 hehe, men jeg vet jeg får over 15.000 kr til konfimasjonen så da gjør man det vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå