Mazeking Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Noen som har hørt om strike force til UT2004? Så en fet video av den her om dagen og hørt at den var 70% ferdig. Noen som vet noe mer om denne, evt har testet den? MazeKing Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har ikke hørt noe om Strike Force til nå nei. Men Red Orchestra mod til spillet kommer denne måneden. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Har ikke hørt noe om Strike Force til nå nei. Men Red Orchestra mod til spillet kommer denne måneden. Ligger nå en ganske så fet ingame video av MOD'en her. Hva går Red Orchestra Mod'en ut på? Fant en link til dette forumet her hvor det er en del uttalelser fra utviklerene. MazeKing Endret 5. mai 2004 av Mazeking Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Har ikke hørt noe om Strike Force til nå nei. Men Red Orchestra mod til spillet kommer denne måneden. Ligger nå en ganske så fet ingame video av MOD'en her. Hva går Red Orchestra Mod'en ut på? Fant en link til dette forumet her hvor det er en del uttalelser fra utviklerene. MazeKing Red Orchestra er en WW2 mod, finnes til UT2004 også. Er nok i følge tester å omtaler den beste modden til spillene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Link til Red ?=? http://redorchestramod.gameservers.net/screenshots.html Blir nok deffinitivt verdt å prøve. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det kommer snart til UT2004 ! Skal blandt annet være en del kjøretøy. Lenke til kommentar
Never Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Ang Strike Force til UT2004... ja det ser rått ut og har det samme spillbarheten som SF til UT så blir det rått!!! men vi som har spilt SF en stund har venta lenge på SF 2.0 nu!!! Nåværende ver er 1.82 og er til UT Strikeforce på jolt de som lager SF 2.0 SF er et rart spill er man først hekta så kommer man søren ikke av kroken igjen Endret 9. mai 2004 av Nake Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 De sier Strike Force 2.0 kan komme når som helst etter Mai. Lenke til kommentar
Never Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 japp det antar det... men jeg tror det ikke før jeg har det på CD <- SF spiller på 3.dje året nu Time to get a life Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 japp det antar det... men jeg tror det ikke før jeg har det på CD <- SF spiller på 3.dje året nu Time to get a life CD? Det er jo en mod. Lenke til kommentar
Never Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) ja men man har da cd brenner så på jolt at du lurte på sf ang singelplayer.... ( tror det var deg i allefall...samme nick) kan kjapt si at det suger AI er elendig!!!! så jeg og spiller kun online dette er da en mp mod Endret 11. mai 2004 av Nake Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 ja men man har da cd brenner så på jolt at du lurte på sf ang singelplayer.... ( tror det var deg i allefall...samme nick) kan kjapt si at det suger AI er elendig!!!! så jeg og spiller kun online dette er da en mp mod Jepp. var nok meg. Spiller en del lan så det kunne vært kjekt med litt offline av å til. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Nå sier ryktene at Red Orchestra kommer om 1-2 dager. Det er også kommet ut en ekslusiv trailer på moddens hjemmeside. Endret 20. mai 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Never Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 har ikke annskaffet meg 2004 enda så R O får vente litt for min del men det ser jo ok ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå