Vizio Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Heisann Nå har jeg scannet igjennom det som finnes av hjelpfiler, uten å finne noe svar. Så dermed prøver jeg lykken her Jeg sitter på skolen og lager en film i Windows Movie Maker, har frist til Fredag.. eller egentlig Torsdag, så jeg trenger hjelp ASAP. Problemet er at når jeg prøver å spille av hele filmen (flere klipp som er satt sammen) så spilles den av for fort.. hvertfall lyden. Lyden høres ut som stemmene i telefonen til Fred Flintstone Når jeg spiller et og et klipp så spilles den av i riktig hastighet. Noen som har noen forslag som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hmm, du har ikke lagt til noen effekter da? Har du prøvd å lagre filmen og se om lyden fortsatt går for fort? Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Hei igjen. Tror jeg har fått det til nå. Lurer på om det hadde noe med inspillingen å gjøre. Hvor finner jeg effekter? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er det Moviemaker 2? På Movie Maker 1 er det ingen effekter. Men på toern er det der hvor samlinger står. Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Det var 1'ern. Er det noen måte å legge tekst over bildet der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå