Gå til innhold

X800Pro/XT benchmark


VeXx

Anbefalte innlegg

Støy, størrelse, strømforbruk, utseende, bildekvalitet, AA&AF, overklokking, varme og tilogmed farge > Bundle! :o

Slikt gjelder ikke for alle.

Jeg vet om mange, bla. her på forumet som kjøpte 9800XT kun for å få med kupong til gratis Half Life 2, som sannsynligvis ikke kommer før om 2-3 år :p

 

Stor bundel er egentlig et genialt tiltak fra produsentene, mange som blir "lurt" eller fristet til å kjøpe et kort bare pga. at de får med noe fancy i bundenelen...

Sørgelig, men sant...

Sørgelig med gjengen som kjøpte kortet og ser nå nye skjermkort dukke opp før hl2 er lansert...

 

Veldig kjipt. Får håpe vi ikke får kuponger på Duke nukem forever med ati eller nvidia sine nye kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til dere som vurderer å vente til pci express er ute :

Tviler sterkt på at dagens skjermkort kommer til å nytte spesielt godt av pci e arkitekturen, blir vel neste generasjon med skjermkort som kommer til å dra nytte av det, men hvis vi sammenligner det med hoppet fra 4x agp til 8x agp så vet vi jo alle hvor lite forskjellen i ytelse var.

 

Jeg kommer uansett til å kjøpe et x800xt tipper jeg, får håpe det blir lett å tilpasse vannkjøling til det kortet :)

Jeg venter ikke pga. høyere bushastighet osv.osv.....

 

Men hvis jeg kjøper nå, i AGP8X, og skal ha nytt HK i fremtiden, så har jo det PCIe, og da har jeg jo kasta bort mange 1000 kr hvis jeg kjøper nå ;)

 

Dessuten gir PCIe mere strøm (er det ikke 80W) en AGP, så da forsvinner kanskje en av molexkontaktene, noe som er et pluss.

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...