King of Ice Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Trenger hjelp til å finne et bra spill Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Battle Field: Vietnam er et konge spill, men det er ingen vits i å requeste noen spill her siden dette ikke er et warez forum edit: ok kanskje det var gude spill du var ute etter men, please formuler topic litt bedre, og skriv heller noe sånn ca. du er ute etter og ikke bare I NEED HELP Endret 4. mai 2004 av _Finch_ Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Et "God-spill" hmm.. Om du skriver på Norsk/engelsk er vell det er Gude spill. Isåfall anbefaller jeg Black and White. (Selv om jeg aldri helt fikk den store greia av det er det visst mange som digger det..) Men et godt spill: FallOut 1&2 til 200 spenn er et knallkjøp:thumpup: Endret 4. mai 2004 av Corduroy Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Far Cry og Battlefield Vietnam. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Fyr på med en Heroes og Might and Magic III boxen... (Med 2 expansionpacks) Tror du får den for VELDIG rimelige 300,- Anbeales Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Halo : Combat Evolved Chief...dont..be a fool. Leave me. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 har bare et forslag: America´s Army 2.0.0a! supert skytespill.. _link_ Lenke til kommentar
King of Ice Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 takk for hjelpen alle Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Trenger hjelp til å finne et bra spill Her finner du mange gode forslag. Endret 4. mai 2004 av Umbra Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg vil som alltid anbefale CS Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Chrono Trigger Halo Deus Ex 1&2 Max Payne 1&2 Metal Gear Solid alle Zelda-spillene FarCry alle Fallout-spillene Baldurs Gate 1&2 Resident Evil 1, 2 og 3 Alle Elder Scrolls-spillene (Arena, Daggerfall og Morrowind) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Godt spill er Operation Flashpoint GOTY Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ram&Rom selger freedom fighters for bare 150,-. Jeg anbefaler det, selv om det bare tok en dag å runde det på nest letteste vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er kanskje lurt å oppgi hva slags spill man liker, Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Jeg vil som alltid anbefale CS Oversatt: Som alltid vil jeg si at jeg er en csNub og anbefaler CS Men Unreal Tournament 2004 er jo konge, Painkiller også da(bedre når patchen kommer). Endret 5. mai 2004 av Sammeh Lenke til kommentar
King of Ice Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 vet noen om noen spill som er veldi bra på lan og internet? ALLE slags spill hva liker dere best til lan eller internet og hva kan man spille på en ganske god pc Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 vet noen om noen spill som er veldi bra på lan og internet? ALLE slags spill hva liker dere best til lan eller internet og hva kan man spille på en ganske god pc CS, Battlefield og FarCry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå