(ODIN) Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hei skal oppgradere pc litt nå,tenkte å bytte min amd athlon xp 2400 til en amd 64 bit prosessor,er en ivrig gamer .har lest litt på forumet i det siste å fått intrykk av at noen mener det er litt for tidlig åkjøpe 64 bit prosessorer nå.er dette riktig?bør jeg heller oppgradere til en amd xp 3200? i tilfelle jeg velger amd 64,hvilket hovedkort bør jeg da kjøpe? vært fint om noen hadde et råd eller to takk til de som svarer odin Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hei skal oppgradere pc litt nå,tenkte å bytte min amd athlon xp 2400 til en amd 64 bit prosessor,er en ivrig gamer .har lest litt på forumet i det siste å fått intrykk av at noen mener det er litt for tidlig åkjøpe 64 bit prosessorer nå.er dette riktig?bør jeg heller oppgradere til en amd xp 3200? i tilfelle jeg velger amd 64,hvilket hovedkort bør jeg da kjøpe?vært fint om noen hadde et råd eller to takk til de som svarer odin Skal du kjøpe nytt nå, så er nok Athlon64 det mest interessante. AthlonXP3200+ er ikke rare oppgraderinga fra den CPUen du har nå. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ville gått for AMD Athlon 64, tror jeg ville ventet med å kjøpe hovedkort før sokkel 939 kommer Som sagt fra AMD Athlon XP 2400 til 3200 er ikke rare oppgraderingen, og tviler på at du vil merke så stor forskjell at det er verdt det. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Når kommer socket 939 sånn ca. ? Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Slik det ser ut i skrivende stund, er 25. mai den første aktuelle lanseringsdatoen for Athlon 64 med 939-pinners sokkel. Dette er ikke en dato som er bekreftet offisielt av AMD, men et tidspunkt som har blitt ryktet fra flere hold som mener å ha innsikt i selskapets planer. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=7125 Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Når kommer socket 939 sånn ca. ? les her du Lenke til kommentar
jasco Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Thanks! Peil på om hovedkort med denne sokkelen får PCI Express? Endret 4. mai 2004 av jasco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå