Janster Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Vi har en basestasjon nå som stinker, den klarer ikke og holde signalet noe spesiellt bra og det holder at det står en person i veien så slitern. Mao, jeg er ute etter en kraftig en, som kan sørge for at vi alle gløder i mørket og kommer oss på nett. Jeg har tittet rundt, men usikker på hva som er der ute, pris er ikke så nøye. Jeg skal lese igjennom erfaringer nå, men alltid godt og slenge et spørsmål ut, kanskje noen har erfaringer de ikke har delt Janster Lenke til kommentar
Amstel Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Denne linksysen kjører egentlig på 20% av sendestyrken den er kapabel til. Der finnes ny firmware til den som gjør at en kan skru den opp til høyere sendestyrke en standard. Om det er lov å sende på den styrken er jeg ikke sikker på, men fungerte gjorde det til de grader. Den kjører forresten linux, så da har en i tillegg mulighet for traffikshaping etc. om du skulle trenge det. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16806 Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Dlink har noe som heter "Extended Range" på enkelte av basestasjonene sine. Routerversjonen Rent aksesspunkt Dlink skriver dette: "*Extended Range er en funksjon som øker rekkevidden med opptil 100 %. Blir tilgjengelig via gratis Firmware oppgradering i maj/juni 2004." Lenke til kommentar
Janster Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har allerede en D-link et annet sted, den har funket okay, problemet her er at på jobb er det mye vegger og slit, dette har ført til at visse steder er det letter å levere beskjeder muntlig hehe Uansett ...extended range høres ut som noe som må testes...men kanskje en linksys vil gjøre susen...god pris og ... Takker til dere begge Janster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå