Gå til innhold

Treg start av nye brett i Battlefield

Anbefalte innlegg

Etter installasjon av ATI 9800 pro, venter jeg lenge før neste brett lastes i Battlefield 1942. I det tidspunktet serveren har startet nytt brett, går min maskin enten til desktop i 20 sekunder, eller skjermen blir svart.

Jeg har oppdatert med nyeste Bios, chipsetdriver, skjermkort drivere, formatert HD, stoppet bakgrunnsprogrammer og forsøkt programmet gamexp. Har også førsøkt å lage et img av cd en for å få speedet opp cd-key sjekken, dette hjalp heller ikke.

Nå kjører jeg en nyformatert HD, med kun windows og Battlefield installert. Har ikke virus.

Noen som har noen idè om hva dette skyldes :blink: ?

Specs: winxp, P4 2,5, 60GB HD (40GB ledig), 512Ram

Endret av kfrode
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter installasjon av ATI 9800 pro, venter jeg lenge før neste brett lastes i Battlefield 1942. I det tidspunktet serveren har startet nytt brett, går min maskin enten til desktop i 20 sekunder, eller skjermen blir svart.

Jeg har oppdatert med nyeste Bios, chipsetdriver, skjermkort drivere, formatert HD, stoppet bakgrunnsprogrammer og forsøkt programmet gamexp. Har også førsøkt å lage et img av cd en for å få speedet opp cd-key sjekken, dette hjalp heller ikke.

Nå kjører jeg en nyformatert HD, med kun windows og Battlefield installert. Har ikke virus.

Noen som har noen idè om hva dette skyldes :blink: ?

Specs: winxp, P4 2,5, 60GB HD (40GB ledig), 512Ram

dette har med ram å gjøre... jeg satt å spilte BF med 512MB før jeg og, og når jeg fikk oppgradert til 1024MB, så fikk jeg en boost i map loading... hvis du hører etter så kan du oppdage at diskene swaper noe katastrofalt under loading av map hvis man har lite minne (ja faktisk, 512MB er lite for mange av dagens spill)

Lenke til kommentar

godt mulig, men jeg bare poster det jeg tror kan være grunnen siden det hjalp meg :)

EDIT: har du forresten satt grafikken opp mye høyere enn tidligere siden du har nytt skjermkort? f.eks satt høyere oppløsning og mer grafikk, isåfall kan det være problemet...

Endret av Da_Assassin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...