Gå til innhold

fx5900 og far cry

Anbefalte innlegg

jeg installerte far cry. Men når jeg startet spillet. (ikke i menyen) Så var fargene helt klikk. jeg har prøvd å installere flere nye drivere til kortet mitt og prøvd flere iso filer med far cry. alle forskjellige. til og med orginal cd som jeg låndte av en kamerat. men grafikken var fremdeles ubrukelig. jeg ser ingenting. annet en skygger fra noen trær. ellers er alt blått. Men alle andre spille funker fett, uten feil

Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Må bare få fiksa dette siden jeg bare digger spillet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg installerte far cry. Men når jeg startet spillet. (ikke i menyen) Så var fargene helt klikk. jeg har prøvd å installere flere nye drivere til kortet mitt og prøvd flere iso filer med far cry. alle forskjellige. til og med orginal cd som jeg låndte av en kamerat. men grafikken var fremdeles ubrukelig. jeg ser ingenting. annet en skygger fra noen trær. ellers er alt blått. Men alle andre spille funker fett, uten feil

Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Må bare få fiksa dette siden jeg bare digger spillet..

Pkt 1: Kjøp spillet.

Pkt 2: Benytt nyeste NVIDIA-drivere

Pkt 3: Installer 1.1 patchen

Pkt 4: Skru av AA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...