lamer Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Hallo Har en datamaskin som nekter å starte, dvs. power og hd led lyser, men jeg får ikke noe skjermbilde (skjermen bare står og blinker). Har prøvd følgende Sjekket samtlige kabler Clearet CMOS Byttet skjermkort Ta ut RAM, samt prøvd andre RAM-slot'er Prøvd annet tastatur, mus og skjerm Nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal prøve... ##topic endret av moderator. "Alle" har problemer med maskinen sin. Cluet er å fortelle hva problemet er i emnefeltet - enden## Endret 4. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
klokka Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hei hadde et lignende problem selv da jeg skulle starte min nybygde maskin for første gang. Måtte ta alt fra hverandre og prøve på nytt og da funket det. Vet ikke hva som var feilen men det funka iallfall. Har nf7-s, geil ultra ram og xp2500 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har du muligheten, lån ett annet hovedkort å prøv det. Virker som om det kan være dødt De Abit kortene jeg har "drept" har dødd på liknende måte... Lenke til kommentar
lamer Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Hallo igjen Det er nok ikke hovedkortet, iogmed at led lyser og vifta går, vel? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Sjekk at cpu-vifta står riktig, og at du har på kjølepasta. Sjekk at du ikke har no under hovedkortet som kortslutter noen av kretsene, f.eks. spacerene e.l. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hallo igjen Det er nok ikke hovedkortet, iogmed at led lyser og vifta går, vel? Det kan nok være det, på mine hk lyste det / viftene gikk, men skjermen slo seg ikke på. Akkurat samme symptomer som du har Lenke til kommentar
lamer Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg får anta at hk har gått åt skogen - Takk for alle tips og hjelp Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg får anta at hk har gått åt skogen - Takk for alle tips og hjelp Du skal ikke anta, du skal være sikker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå