1234567890qwertyuio Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 [iC' date=13/05/2004 : 16:23] Far Cry: It's all over for you joke I'am scrout paul Flash him out Suck all this Your ass is great I'am gona mess you up I'am gona Thear you a new one Did you see something I see you Do you hear something You are mine now I now you are out there What was that I'am comming for you I wish you where dead edit: skriveleif Du skriver "Your ass is great" men i virkeligheten sier de "Your ass is grass"!!! "Suck all this"= "Suck ON this!"!!!! Få med deg hva som blir sagt! Det er vel ikke så lett å få med seg alt når du må skyte å le på samme tida..... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) [iC,13/05/2004 : 16:23] Far Cry: It's all over for you joke I'am scrout paul Flash him out Suck all this Your ass is great I'am gona mess you up I'am gona Thear you a new one Did you see something I see you Do you hear something You are mine now I now you are out there What was that I'am comming for you I wish you where dead edit: skriveleif Du skriver "Your ass is great" men i virkeligheten sier de "Your ass is grass"!!! "Suck all this"= "Suck ON this!"!!!! Få med deg hva som blir sagt! Det er vel ikke så lett å få med seg alt når du må skyte å le på samme tida..... Hehe, nei eg får ikkje alt med meg når eg skyter på samme tida, så er det litt vanskeleg å høyre kva dei seier på nokre av settningane. Endret 13. mai 2004 av Zernick Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Alle duke nukem sitat er jo kule da Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Dont take it Personally Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Alle duke nukem sitat er jo kule da som alle igjen er lånt fra vår alles b-filmhelt Bruce Campbell, så vidt jeg husker. Endret 13. mai 2004 av rasgar Lenke til kommentar
tåa Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Noen som har spilt Giants: Citizen Kabuto? Sier ikke mer... Jepp, mange ganger! Utrolig mye bra i det spillet. *Delphi og Yan the Samurai Smartie ankommer en øy*Yan: Ah, here we are! Blindman's vulcano! Named 300 years ago by the famed blind seer, Rexus. Delphi: But there is no vulcano? Yan: Well, what did you expect? The poor man was blind. Dette blir ekstra morsomt hvis du vet at sekvensen finner sted på en isøy. Giants er en ekte klassiker! Har desverre bare prøvd demoen av Armed & Dangerous, men den lovet veldig godt. Planet Moon kan dette her med bisarr humor. Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 "...a kingdom for a donkey" Woems World Party... Rimelig kult med tanke på hva eselet var i spillet... Tanken i starcraft:"Tattata-ta Tattata-ta" (synger) Fra generals: en av GLA unitene sier "A higher order shall reign" Ikke så morsomt i seg selv, men jeg får den i hodet hver gang jeg leser noe sånt som "..higher order differential equations..." i matteboka... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 As surely as a bullet rips through the victim's flesh, organ, and bone, it shatters the image of the man who pulled the trigger. Fra Max Payne 2. Mange herlige sitater hvis man spiller gjennom Max Payne (1 og 2). Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 I'm gonna rip your head of and shit down your neck. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 "Hooly shiiit!" Ahh, så utrolig tidig denne her. Det kommer en robotaktig stemme som sier hoolly shiittt når du skrur oppløsning på 1600x1200 med maks grafikk Ellers, samtlige kommentarer til selvmordstrucken i RA2 er morsomme. Tysker som ber om apc-support over radio i BF1942 er humor og. Iraq radiolyder på Desert Combat er tøffe. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 "Hooly shiiit!" Ahh, så utrolig tidig denne her. Det kommer en robotaktig stemme som sier hoolly shiittt når du skrur oppløsning på 1600x1200 med maks grafikk Den er kul! Med god grunn han sier "holy shit", da. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) The Postal dude: "I gues Charles Heston is my president!" Orcene i Gothic 2 når de løper etter deg: "Hoogachaka hoogachaka hooga hooga hoogachaka..." Endret 16. mai 2004 av dostojevski Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 "Hooly shiiit!" Ahh, så utrolig tidig denne her. Det kommer en robotaktig stemme som sier hoolly shiittt når du skrur oppløsning på 1600x1200 med maks grafikk Trenger ikke den oppløsningen funker på 1024 x 768 også! Men stilig... det er det Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 -Alle orke kommentarer i warcraft serien stort sett -"a little C4 knocking on your door" Navy seal i c&c redalert2. hva bare så utrolig kjipt og plutseli høre det midt i basen din. Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Barret FFVII - "Shut 'yer hole!" (Shut up) Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Min desidert yndlings spillsitat må være: "We come in peace.. es" fra Red Alert eller Warcraft eller Generals eller no Genial liten sitat (Peace = fred || Pieces = deler ) Endret 18. mai 2004 av Lapette Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Serious Sam - de selvmordsbomberne uten hode: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH". Sam: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH - yourself" Lenke til kommentar
General_Wang Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Må si de fleste kommentarene fra Blood 1 er noe av de mest underholdene/interessante jeg har hørt opp gjennom årene.... Jeg kan ikke sitere noen her nå fordi de var på en spesiell latinsk dialekt som jeg ikke kan, men om jeg ikke tar helt feil stod de oversatt på en webside et eller annet sted... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Tenker du på messingen til de munke-folkene nå? Caleb holdt seg stort sett til engelsk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå