Hidden Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg bare måtte grabbe en screenshot av denne svært morsomme oversikten. Se hvor mange prosent som er lei popups! Hele saken kan forøvrig leses her, interessant lesing: MSN med popup-stopper Bilde: Link til bilde, klikk her Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hehe, ein må vera gal for å like popups, så det er godt å sjå at dei fleste er normale . Trur det samme er tilfellet med spam... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Innstalerte nylig google sin søk og pop-up stopper, faktisk en av de beste jeg har prøvd.. dessuten er den gratis uten adware Vet at Opera kommer med en sånn innebygget, men har aldri klart å vende meg til Opera. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ehe, "Hva mener DEG?. er det norsk, testen var morsom. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Innstalerte nylig google sin søk og pop-up stopper, faktisk en av de beste jeg har prøvd.. dessuten er den gratis uten adware Vet at Opera kommer med en sånn innebygget, men har aldri klart å vende meg til Opera. Jeg hadde også Google sin pop-up stopper ei stund. Men så slo den seg vrang og stoppet alle nye vinduer, som f.eks. når jeg trykker på en link fra forumet her. Så jeg avinstallerte den og la inn denne nye MSN-toolbaren som DinSide skrev om. Den fungerer bra, i hvert fall så langt Edit: leif Endret 4. mai 2004 av Roadrunner7 Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Google toolbaren er svært effektiv. Jeg har ikke hatt noen form for problemer med den, og vil anbefale at du/dere sier ifra til Google folk om noe som det som er nevnt i tråden her skjer. Det er tross alt et gratis produkt, og da bruker man det på litt andre premisser enn om man er betalende kunde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå