Gamma Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Kortet spiller lyd når 2 høyttalere kobles til fronten av PCen via Front Panel Audio connector på kortet. Bytter jeg pluggen til Back panel (lysegrønn) kommer det ikke en lyd. Uansett hva jeg endrer får jeg ikke lyd i høyttalerne fra Back panel kontakten på kortet. Jeg blir snart sprø. Vet noen hvorfor jeg ikke får dette til? Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det skal være noen jumpere på hovedkortet ditt som du må sette på. Les manualen din, skal stå der. Side 33, skal gå mellom line out pinnene. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Du har satt ledningene som går til frontpanel feil.. TaZ Lenke til kommentar
Gamma Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Det funket! Takk skal du ha!!! I min manual står det ikke et kløyva ord om dette på side 33 og det satt heller ikke jumpere på kortet da jeg kjøpte det. MEN i manualen til A7N8X-E Deluxe står det på side 2-26 at det er jumpere på de aktuelle pinnene og at jumperne skal fjernes hvis du skal bruke Front Panel Audio. Igjen takk skal du ha, TriNitoToluen Til taz: kablene til frontpanelet er satt riktig. Men du kan øyensynlig ikke ha lyd til bakpanel og frontpanel, men til enten det ene eller det andre stedet. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) øyensynlig ikke ha lyd til bakpanel og frontpanel, men til enten det ene eller det andre stedet. Det er det du kan,isteden for jumperen så er det 2 kontakter som er kobler sammen på ledningene som kommer fra front panelet. 2 til left og 2 til right. Den blir som en jumper da..og som og går til front panelet.. Da funker lyd på bakpanel og frontpanel.. TaZ Endret 4. mai 2004 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå