Gå til innhold

FarCry vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Jeg har installert FarCry, det var noe herk å finne frem gammel DVD-spiller å få spillet installert, men det gikk til slutt så jeg trekker den konklusjonen at min DVD-spiller virker.

Nå har jeg installert patch 1.1 til FarCry og Catalyst 4.4 til ATI kortet mitt og attpåtil har jeg måttet installere DirectX9 - når jeg starter opp FarCry kommer det feilmelding som sier jeg må putte DVD'en i spilleren.. DVD-platen står selvsagt i DVDrom men FarCry finner den ikke..

Hvordan fikser jeg dette?

Takker for hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjipe greier...

Kan du prøve det hos noen andre å se om DVD'en funker der? Ikke at jeg vil oppfordre til pirazy eller noe, men jeg tror det fins NOCD.exe, kan jo se etter det som siste utvei, hvis du ikke kjøper ny DVD spiller da.

Du kan jo se om det er firmware updates til din DVD spiller, bruker å være exe fil som du starter i windows

Lenke til kommentar
slettet av moderator

no er det vel ikkje lov å gi sånne opplysningar her.

men over til problemet til Pycnopodia, du har vel ikkje cd-emulator software program instalert (clone cd, daemon) vist du har det, må du unable dei. vist ikkje dette går, så kan det og vere lurt å oppdatere firmware'en til dvd-romen (du finner det på heimesida til produsenten)

Lenke til kommentar
no er det vel ikkje lov å gi sånne opplysningar her.

men over til problemet til Pycnopodia, du har vel ikkje cd-emulator software program instalert (clone cd, daemon) vist du har det, må du unable dei. vist ikkje dette går, så kan det og vere lurt å oppdatere firmware'en til dvd-romen (du finner det på heimesida til produsenten)

Beklager.

Jeg trodde det var lov siden det ikke var snakk om piratkopiering.

Lenke til kommentar

minner bare på brukerne i denne tråden om:

Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"?

Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder

og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder

dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale.

Lenke til kommentar

Endel nye spill kan være ganske grinete med virtuelle CD-Rom'er +++.

Men en NO-CD crack fikser det. Måtte bruker en ettersom DVD-ROM'en min er fantastisk død, og jeg installerte Farcry over nettverk fra en annen maskin med DVD. Men det funker utmerket :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...