IntelAmdAti Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har installert FarCry, det var noe herk å finne frem gammel DVD-spiller å få spillet installert, men det gikk til slutt så jeg trekker den konklusjonen at min DVD-spiller virker. Nå har jeg installert patch 1.1 til FarCry og Catalyst 4.4 til ATI kortet mitt og attpåtil har jeg måttet installere DirectX9 - når jeg starter opp FarCry kommer det feilmelding som sier jeg må putte DVD'en i spilleren.. DVD-platen står selvsagt i DVDrom men FarCry finner den ikke.. Hvordan fikser jeg dette? Takker for hjelp Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Kjipe greier... Kan du prøve det hos noen andre å se om DVD'en funker der? Ikke at jeg vil oppfordre til pirazy eller noe, men jeg tror det fins NOCD.exe, kan jo se etter det som siste utvei, hvis du ikke kjøper ny DVD spiller da. Du kan jo se om det er firmware updates til din DVD spiller, bruker å være exe fil som du starter i windows Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Glem det. Endret 4. mai 2004 av TDK Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 slettet av moderator no er det vel ikkje lov å gi sånne opplysningar her. men over til problemet til Pycnopodia, du har vel ikkje cd-emulator software program instalert (clone cd, daemon) vist du har det, må du unable dei. vist ikkje dette går, så kan det og vere lurt å oppdatere firmware'en til dvd-romen (du finner det på heimesida til produsenten) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg vet ikke hvem som har laget DVD-rommen min, det står ikke noe som helst info på den.. Jeg bruker nå NO-CD patch og det funker greit, det er ikke noe galt med DVD-platen ettersom den funker fint hos en fetter. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Stikk innom en eller annen databutikk å kjøp en DVD spiller å si du vil ha byttelapp hvis den ikke løser problemet. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 no er det vel ikkje lov å gi sånne opplysningar her. men over til problemet til Pycnopodia, du har vel ikkje cd-emulator software program instalert (clone cd, daemon) vist du har det, må du unable dei. vist ikkje dette går, så kan det og vere lurt å oppdatere firmware'en til dvd-romen (du finner det på heimesida til produsenten) Beklager. Jeg trodde det var lov siden det ikke var snakk om piratkopiering. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 minner bare på brukerne i denne tråden om: Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"? Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) har du ANYDVD innstallert starter ikke spillet. Det samme gjelder hvis du har en HP infrarød *ting* koblet til maskinen... edit: trykkleifenes mor!!! Endret 11. mai 2004 av PSION Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Endel nye spill kan være ganske grinete med virtuelle CD-Rom'er +++. Men en NO-CD crack fikser det. Måtte bruker en ettersom DVD-ROM'en min er fantastisk død, og jeg installerte Farcry over nettverk fra en annen maskin med DVD. Men det funker utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå