Locomotiv Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Vet dere om noen bra themes til DesktopX? Og hvor finner jeg dem? vet noen hvor jeg muligens finner en crack til programmet også? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Crack er det ikke lov til å spørre om her, det burde du vite. Themes finner du på www.wincustomize.com Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 at folk ikke lærer at man ikke kan spørre om warez på dette forumet, etter så mange advarsler og ferier er blitt delt ut... Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) at folk ikke lærer at cracks/patches o.l IKKE er warez warez kommer etter forkortelsen wares, som betyr varer på godt norsk. illegal distribusjon av programmer, spill, software generelt. en ussel crack er bare ett lite hjelpemiddel laget av en eller annen smarting som tillater ett individ til og ta full nytte av sitt program. det er jo selvfølgelig ikke lovlig, men når noen sier at en crack er warez så må jeg bare legge til ord en crack kan f. eks brukes til og fjærne behov av cd under spilling av spill. det er jo ikke ulovelig om man f. eks har en bråkete cd-rom og ett lovlig kjøpt spill.. men ok, tar advarselen rundt halsen jeg. men jeg driver IKKE med warez. Endret 3. mai 2004 av techern Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Tror ikke DesktopX kjøres fra cd da... men skjønner jo deg godt, ofte at jeg kjøper spill og laster en crack fra GCW, så ikke tro jeg er en anti-all-snakk-om-warez-og-lignende nazi eller no Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Tror ikke DesktopX kjøres fra cd da... men skjønner jo deg godt, ofte at jeg kjøper spill og laster en crack fra GCW, så ikke tro jeg er en anti-all-snakk-om-warez-og-lignende nazi eller no neida, tror ikke du er sånn dumt av meg å spørre om crack her uansett da.. tenkte meg ikke om i det hele tatt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Uansett stenges denne da vi ikke tillater snakk om hverken warez eller cracks her på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg