RickRoll Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 jeg lurte på å kjøpe meg et webcam, men lurte på hva som er best av ccd bildebrkke eller cmos Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) CCD er "best", men når det gjelder webcams så tror jeg ikke at det er så veldig stor forskjell på de to. Her kan du lese litt mer. Endret 3. mai 2004 av finix Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Flyttet til webcam kategorien under digitalbilder Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvordan kan du påstå et CCD er best? Canon bruker CMOS i sine speilreflekskameraer. Begge brikkene har sine fordeler og ulemper, men at CCD er bedre enn CMOS er en forhastet konklusjon. Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Flyttet til webcam kategorien under digitalbilder My bad... Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvordan kan du påstå et CCD er best? Canon bruker CMOS i sine speilreflekskameraer. Begge brikkene har sine fordeler og ulemper, men at CCD er bedre enn CMOS er en forhastet konklusjon. Jeg har hørt at CCD brukes desidert mest på billige kamera (les 'billigere enn speilrefleks'), mens CMOS av god kvalitet er så dyrt at det kun brukes på speilrefleks. Billig CMOS gir mye støy m.m., og dersom du skal kjøpe et billig-kamera er antakelig CCD best. Jeg antar det også gjelder webcam? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå