XzysteRr Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Spillet er ødelagt sier jeg bare... AWP er nå ubrukelig... Den nye crosshairen??? hva er det for no a??? og de stygge nye HS ikonene?!?!?!?!? håper de trekker den updaten tilbake ass... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 og det var umulig og poste det i CS forumet? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 awm er ubrukelig for gosu public gaming og verste "fixen" jeg har sett men den er faktisk delvis ok i match på visse posisjoner Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Ehm.. Det kom en ny update idag da.. Med normalt sikte i 1024x768 uhvertfall! Counter-Strike » Scaled crosshair based on 1024 * 768 » Updated de_vertigo » Updated headshot icon SCREENSHOT Endret 4. mai 2004 av razh0r Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 kødder du? De fjerna ikke AWP Scope delay dritten a? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 kødder du? De fjerna ikke AWP Scope delay dritten a? nei btw, se screenshot over. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hva var det som var galt i screenshot`et ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Den aller siste fixen fungerer faktisk meget godt for meg. Var litt sært å gå fra 640x480-crossair til default da. men, men. Blir bra det her, kunne bare tenkt meg å få tilbake den gode gamle fastswitch-bug'en med awm! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hva var det som var galt i screenshot`et ? Ingenting var galt med det, det var ment for å vise at de har fikset siktet igjen, og det nye HS-ikonet! Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Skjønner ikke hvorfor de skal "fikse" noe som allerede fungerer utmerket!! Også endre noe så essensielt som AWP scopet da... OH MY GOD ass... CS ble MYE kjedeligere når dem ødela awp... tenk pro gutta da... i mather og sånt...? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Alt det er snakk om er tilpassning. Man tenker litt mer før man rusher på og drar fram AWPen nå, eventuelt at man drar den fram 2 sekunder før man kommer rundt hjørnet i stedet. Spillestilen er nesten identisk, bortsett fra at man ikke bytter bort til kniv for å løpe rundt et lite hjørne. I prakstisk spilling har det ikke så veldig mye å si, så fort man har blitt vant med selve delayen (gikk på en smell eller to i de første kampene, men etter det går det stort sett greit). Scout har også en liten delay, men autosniperene har det ikke. De har dermed blitt enda litt mer attraktive å kjøpe. Det hele er en balansegang... Ellers må jeg si at jeg trives veldig mye bedre med updaten som kom for to dager siden, med fiksa sikte og det gamle hs-ikonet. Lenke til kommentar
ezzential Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 CS folket er ikke akkurat kjent for å like forandringer i gameplay. Personlig syns jeg det var flott med litt forandring, var så lei av at folk fikk opp awp-siktet på 0,nix. Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Det er fordi du ikke bruker awp selv.. Nå må man campe for å kunne bruke awp.. Rush er nå umulig... Er du skilled er det ikke no problem å ta en som bruker awp likevel (med 0 delay på scopen)... Det er nesten ikke no vits å være skilled nå lenger... Hvorfor adde delay på scout da?? Det er hvertfall høl i huet! Endret 5. mai 2004 av XzysteRr Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Feilpostet. Denne passer under CS-forumet. Like poster som denne finnes. Derfor stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg