Vaio Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Har et problem, jeg har partisjonert harddisken i to deler C: med 6GB og D: med 24GB Formartert størrelser av C: er 5.64GB Problemet er, jeg har installert window i C:. Jeg har undersøkt alle katalogene, og tilsammen ta alle filene der en størrelse på maks 2.2GB. men local disk properties sier jeg har kun 900MB igjen.... Hvor er de restende 2.5GB blitt av? Hvordan finner jeg det absolutt mengden av filene? Takk for hjelpen Vaio Endret 4. mai 2004 av It's me Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Sikker på at du ikke har litt dødplass mellom partisjonene? Litt "unallocated space", som PartitionMagic så fint kaller det? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Du kan sjekke hvor stor plass Windows selv har satt av til ting som f.eks. System Recovery, Internet Explorer, Recycle Bin, Swap-fil... Lenke til kommentar
viggo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Shit, jeg har over 10G med restore points Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Du kan sjekke hvor stor plass Windows selv har satt av til ting som f.eks. System Recovery, Internet Explorer, Recycle Bin, Swap-fil... Hvor i windows kan jeg finner det? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Lagringsmedier er passende for harddisker. Derimot er det software-relaterte "problemer" som gjør at du mangler plass, ergo vil "windows" kunne være riktig plassering. Det er trolig windows som "stjeler" plassen. Flyttet. Endret 4. mai 2004 av It's me Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Du kan sjekke hvor stor plass Windows selv har satt av til ting som f.eks. System Recovery, Internet Explorer, Recycle Bin, Swap-fil... Hvor i windows kan jeg finner det? Please respond? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå