div_ Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) (vil ha disse kodene slik at jeg kan bruke dem senere i spillet,på maximum vanskelighets grad)) noen som i det hele tatt får "konsoll" cheat'et til å fungere på far cry?? den sier: trykk knappen under escape..ok, grønn konsoll kommer ned... skriver som i instruksen: skriv: | slik at konsoll kommer opp + \god_mode_couny=1 eller god_mode_count=1 ----------------------------------------------- \give_all weapons=1 eller give_all weapons=1 ------------------------------------------------------------ \give_all_ammo=1 eller give_all_ammo=1 --------------------------------------------------------- har prøvd uten skillestrek og med bindestrek også, men nei... Det er det du skal skrive på cheat's...men virker det??? NEI..hvilke Aper er det som skriver koder som ikke virker? Merkelig form for humor...må jo være tilbakestående for å finne denne type humor morsom... Har funnet samme koder på 10sider.Disse folka som jobber med disse sidene, prøver de ikke noen koder på Høyaktuelle spill før de legger de opp på web'en? noen som vet hvordan konsoll kodene EGENTLIG skal skrives? IKKE ineressert i cheat's der jeg må legge til "mod" filer..eller endre greier med hex editorer.KUN konsoll cheats..de må jo finnes.. (ps save, load virker) \save_game \load_game Endret 3. mai 2004 av div_ Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Du kan laste ned en trainer fra cheatplanet. Der kan du trykke H for fullt liv 8 for body armour osv... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 du må vel starte spelet i DEVMODE for at kodene skal virke Lenke til kommentar
div_ Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 trodde jeg gjorde det 150% klart at jeg IKKE skulle bruke "trainere/mod filer" for å cheate...... så jeg legger til -devmode på oppstartfila (slik som i back to castle wolfenstein ect) så vil det virke? merklig,det står ikke noe om å gjøre det på de 10nettstedene jeg var innom.. Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 trodde jeg gjorde det 150% klart at jeg IKKE skulle bruke "trainere/mod filer" for å cheate...... så jeg legger til -devmode på oppstartfila (slik som i back to castle wolfenstein ect) så vil det virke? merklig,det står ikke noe om å gjøre det på de 10nettstedene jeg var innom.. Isteden for "erlik" tegn skal du ha mellomrom . Mvh Erik Lenke til kommentar
div_ Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 ok det må jeg prøve...takker så langt Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Vil berre visa ei side www.gamewinners.com Lenke til kommentar
owen10 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 trodde jeg gjorde det 150% klart at jeg IKKE skulle bruke "trainere/mod filer" for å cheate...... så jeg legger til -devmode på oppstartfila (slik som i back to castle wolfenstein ect) så vil det virke? merklig,det står ikke noe om å gjøre det på de 10nettstedene jeg var innom.. Isteden for "erlik" tegn skal du ha mellomrom . Mvh Erik det virker forsatt ikke for meg!!! Lenke til kommentar
div_ Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 samme her disse virker heller ikke, bare "ukjent command" MEN \save game commandoen virker..men det er ikke nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå