Gå til innhold

Hente uten hentelapp

Anbefalte innlegg

Jeg fikk hentet ut uten hentelapp de første gangnee... men eterhvert begynte butikken med å kun levere ut pakker med hentelapp. Klaget da til kundeservicen på posten, og de skulle ta det opp me butikken, og den gangen fikk jeg hente uten hentelapp, merkelig for butikken sa at det var posten som hadde bestemt dette og dette skule gjelde alle post-i-butikk butikker. Dette avviste posten selv og ga butikken ris. Men fremdeles kan man ikke hente uten hentelapp...og så har jeg ikke noe særlig lyst å prøve å hente uten hentelapp heller... for de som jobber i den butikken er noen skikkelig sure mennesker og roter noe fælt med pakkene.

:thumbdown:

Mend det skal likevel gå ann i andre butikker..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jah! Jeg HATER sånn post-i-butikk greier, det er verste sort! Personalet klarer jo søren klype meg ikke å printe ut kvittering! (En gang måtte jeg selv gå bak skranken og hjelpe betjeningen med å legge papir i printeren og finne frem i systemet til posten for å printe ut kvittering...).

Butikkpersonalet har dessuten ikke service-instillingen som posten en gang hadde og det virker som om butikkpersonalet ikke liker å være post-folk selv engang.

HURRA FOR NORGE.

Angående hentelapp.. det skal funke fint, som 100 andre har sagt her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...