1G FSB Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 QUOTE (TheMatrix @ 08/05/2004 : 16:16) QUOTE (1G FSB @ 06/05/2004 : 11:27) derfor annbefaler jeg http://www.tech-nutrition.com/de er de beste i norge på kosthold og treningde har laget RYP programmet som alle på gymmet jeg går på brukerselv har jeg vokst 6 cm rundt biceps på 6 uker pga ryp progpå forumet det kan det skrives mye rart ,men 90%av dem vet hva de snakker om ,og expertene har en logo under sine innleggjeg har trent lenge og dette er garantert den beste siden man kan få svar på spm om kosthold og trening ,bare ta en titt på forumet og lesigjennom Jeg er enig at kunnskapsnivået der er meget bra, men en sterk fokusering på egne produkter og en manglende interesse for andre teorier/treningsmetoder samt at innlegg sensureres om de inneholder kritikk mht. forumet, webshoppen eller produktene trekker kraftig ned. Litt nazi stil....... jeg synnes ikke det gjør noe å være opptatt av sine egene produkter det er jo tross alt -kundeservice forum-på demmes produkter. og alle tester jeg har lest vinner pro-series produktene til tech-nutrition ,spesielt renhet og kvalitet ,spesielt på protein isolat og creaforce jeg har god peil på hva som er lov til å selge i norge og tech-nutrition er den eneste nettbutikken som ikke selger kosttilskudd som inneholder stoffer som er klasifisert som legemiddel i norge. handler du der er du iallefall sikker på å ikke bli tatt i dopingkontroll i motsettning til andre nett butikker, jeg handler kosttilskudd for 3500 i mnd og har erfaring med 9 nettbutikker i norge service,kvalitet,kjapp respons tviler jeg på at noen andre kan måle seg i jeg er ingen tech-nutrition fan ,men handler bare der det er best og siste grunn-de er billigst ,ellers hadde jeg ikke handlet der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg