Thorsen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Dette er mitt treningsprogram Hallåj allihopa!!! Så här efter jul och nyår tänkte jag dra igång ett ambitiöst träningsprogram för att stolt kunna visa upp mig mycket slankare och mer muskulös när sommaren kommer. Hoppas ni är fler som vill vara med. Det är så skönt med lite stöttning ibland. Vi tar det lite lugnt i början och trappar upp det efter hand, eller vad säger ni? Ok, häng på nu... Scrolla ner... ..ÅSSÅ SCROLLAR VI UPP IGEN! Såja, det kan räcka för dag 1. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Den der var så tørr at den nesten brant opp Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Er kanskje ikke så mye vits med ett treningsforum her.. De som ser på seg selv som virkelig spreke parkerer vel bilen 5m lengre unna inngangsdøra når de skal dra med seg pc`en på lan.. bare for den ekstra trimmen.. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Siden jeg er i gymmet 5 -6 dager i uken så er jeg jo for et slikt forum, MEN; mange av disse forumene rundt på nettet har veldig mye støy og opphetede diskusjoner (les flaming). Det gis råd uten noen form for dokumentasjon eller teoretisk forklaring. Forumene har mange "fjortiser" som har etter å ha mosjonert på Sats et års tid er blitt spesialister. Veldig mange av rådene som gis er enten direkte feil eller i bestefall gitt utifra et begrenset kunnskapsnivå. Mitt råd er at før et slikt forum startes så bør det tilknyttes en eller flere moderatorer med nødvendig kompetanse både mht. trening og kosthold. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) derfor annbefaler jeg http://www.tech-nutrition.com/ de er de beste i norge på kosthold og trening de har laget RYP programmet som alle på gymmet jeg går på bruker selv har jeg vokst 6 cm rundt biceps på 6 uker pga ryp prog på forumet det kan det skrives mye rart ,men 90%av dem vet hva de snakker om ,og expertene har en logo under sine innlegg jeg har trent lenge og dette er garantert den beste siden man kan få svar på spm om kosthold og trening , bare ta en titt på forumet og lesigjennom Endret 6. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 QUOTE selv har jeg vokst 6 cm rundt biceps på 6 uker pga ryp prog Dobbling på 6 uker, det er jo 1000-tipset-stoff Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 QUOTE (Dirty^Dog @ 06/05/2004 : 14:28) QUOTE selv har jeg vokst 6 cm rundt biceps på 6 uker pga ryp prog Dobbling på 6 uker, det er jo 1000-tipset-stoff Håper det var ironisk? Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) det var ikke ironisk ikke dobbling men øking biceps uke 1i ryp 31cm bisepc uke 6i ryp 37cm da må man bruke kreatin,få i seg 2,5 g protein pr kg kroppsvekt hver dag,og ha ett kalorioverskudd gå på tech.linken over og bestill ryp heftet i webshoppen det er gratis Endret 6. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 QUOTE (1G FSB @ 06/05/2004 : 16:17) da må man bruke kreatin,få i seg 2,5 g protein pr kg kroppsvekt hver dag,og ha ett kalorioverskudd Min vekt er nå på 65 kg, har du noen anbefalinger til mat med masse protein? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 QUOTE Et Treningsforum her? Nei.. Skjønner faen ikke hvordan du kom på det.. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) QUOTE (Earendil @ 06/05/2004 : 21:24) QUOTE (1G FSB @ 06/05/2004 : 16:17) da må man bruke kreatin,få i seg 2,5 g protein pr kg kroppsvekt hver dag,og ha ett kalorioverskudd Min vekt er nå på 65 kg, har du noen anbefalinger til mat med masse protein? kyllingfile 30 g protein pr 100 gram jeg bruker basic protein 800kr for 4 kg reint protein kjøper det på tech-linken i tidligere innlegg Endret 6. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Xibit Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) www.fitnessprat.no alt du trenger Endret 7. mai 2004 av Xibit Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 jeg vil fortsatt annbefale http://www.tech-nutrition.com/ som er norsk www.iform.no tech-nutrition er rett å slett bare genialt Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 QUOTE (Jonas @ 06/05/2004 : 21:35) QUOTE Et Treningsforum her?Nei.. Skjønner faen ikke hvordan du kom på det.. Som du ser, så er det jo enkelte medlemmer her som er positive til sånt. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 QUOTE (Jonas @ 06/05/2004 : 21:35) QUOTE Et Treningsforum her?Nei.. Skjønner faen ikke hvordan du kom på det.. Kanksje han ikke har lyst til å se ut som avataren din f.eks ? Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 et treningsforum hadde vel vært et fint avbrekk. Synes det er veldig mange kunnskapsrike mennesker på forumet, så jeg tviler ikke på at det kunne blitt konstruktivt . Eggehviter er forresten en veldig god proteinkilde. Proteinberiket pasta, proteinberiket brød. gode ting Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 QUOTE (psilocybe @ 04/05/2004 : 09:12) Personlig bruker jeg "view new posts" 99% av tiden jeg er på hw.no, og jeg hadde irritert meg grønn over å få tråder om protein-shaker, dietter og benkpress-resultater innimellom de gode trådene. Kudos! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 HARDWARE.no er et dataforum. Med mindre en søsterside om trening og kosthold opprettes, ser jeg ingen grunn til at man skal ha treningsforum. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 QUOTE (1G FSB @ 06/05/2004 : 11:27) derfor annbefaler jeg http://www.tech-nutrition.com/de er de beste i norge på kosthold og treningde har laget RYP programmet som alle på gymmet jeg går på brukerselv har jeg vokst 6 cm rundt biceps på 6 uker pga ryp progpå forumet det kan det skrives mye rart ,men 90%av dem vet hva de snakker om ,og expertene har en logo under sine innleggjeg har trent lenge og dette er garantert den beste siden man kan få svar på spm om kosthold og trening ,bare ta en titt på forumet og lesigjennom Jeg er enig at kunnskapsnivået der er meget bra, men en sterk fokusering på egne produkter og en manglende interesse for andre teorier/treningsmetoder samt at innlegg sensureres om de inneholder kritikk mht. forumet, webshoppen eller produktene trekker kraftig ned. Litt nazi stil....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg