Earendil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Lurer på om det hadde vært mulig for administratoren her å lage et treningsforum. Hadde vært koselig hvis det kunne ha komt opp noe sånt, siden jeg er ganske sikker på et det er ganske mange brukere her på forumet som trener, og som gjerne vil dele erfaring/få erfaring. I dette tilfellet er treningen mosjon, for dem som ikke forstod det. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Vel den målgruppen forumet er rettet mot, så trur jeg ikke det så veldig mange som er så gla i å trene her (), hva med å bare poste i annet under offtopic. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 QUOTE (pc^2004 @ 03/05/2004 : 23:40) hva med å bare poste i annet under offtopic. Det her er jo en tilbakemelding, så jeg ser ingen grunn til at den skal bli postet under off-topic. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Sjekk ut treningsforum.no. Mye bra tips og flinke folk der. http://www.treningsforum.no/forum/ Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 http://www.tech-nutrition.com/ norsk,i trondheim den beste , Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Fysj, et vemmelig forslag. Her sitter nerder i sin beste/verste alder på et kjekt forum, trygt borte fra trening, mosjon og andre vederstyggeligheter, og så skal de liksom bli invadert av helsefreaker. Syns hw.no har blitt utvannet nok, egentlig. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Er faktisk enig med ovenforstående. Dette er et latterlig forslag (ikke trådstarter ). Dette har ingenting med HW nettverket å gjøre i det hele tatt! Lenke til kommentar
Marik Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Data folk/kontorister er de som trenger mest mosjon, de fleste har hengemager og en kropp som ikke er så veldig aero dynamisk og vakker. Forslaget er bra det, siden jeg trener ganske mye selv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Sikkert mange som kunne trengt å bevege hengemagen sin, men dette er ikke stedet å diskutere sånt på. Det finnes børti trenings- og slanke-forum på norsk, så jeg ser ikke helt hvorfor det skal være her. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Fysj, et treningsforum her, det blir jo som å (noe morsomt). Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er litt enig og litt uenig. Synes det er ganske fint å kunne komme inn på hw uten å få dårlig samvittighet for at jeg ikke trener så mye som jeg burde Men på den annen side så blir det jo for meg å bare ikke gå inn på den eventuelle linken som fører til trening... Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) QUOTE Er faktisk enig med ovenforstående. Dette er et latterlig forslag (ikke trådstarter ). Dette har ingenting med HW nettverket å gjøre i det hele tatt! Har egentlig "Sjø og båt" noe med HW nettverket? Uansett, skjønner ikke vitsen med denne kategorien her heller, er aldri en eneste moderator som svarer.. edit, leif Endret 4. mai 2004 av Dirty^Dog Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hele amotor-delen (derunder "sjø og båt") er det jeg snakker om når jeg mener at hw.no er utvannet. Amobil og akamera er på grensen, men greit nok.. det er duppedingser som svært ofte brukes sammen med PC'er. Personlig bruker jeg "view new posts" 99% av tiden jeg er på hw.no, og jeg hadde irritert meg grønn over å få tråder om protein-shaker, dietter og benkpress-resultater innimellom de gode trådene. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 QUOTE (psilocybe @ 04/05/2004 : 10:12) Personlig bruker jeg "view new posts" 99% av tiden jeg er på hw.no, og jeg hadde irritert meg grønn over å få tråder om protein-shaker, dietter og benkpress-resultater innimellom de gode trådene. Enig! Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) hva med all søppela som er postet på hardware.no vitser alder og vekt,gullkornosv har det noe med data å gjøre? og hvis du ikke liker trenings innlegg,hvorfor leser og svarer du da? jeg ser på hardware.no som ett sted man kan diskutere og få svar på alt mellom himmel og jord bare man poster det sånn ca i riktig kategori her diskuteres kristendom og det postes bilder av "deilige"damer om hverandre ingen ting som sier at det kun skal postes ting som har noe med en pc å gjøre ikke noe galt med ett treningsforum politikk ,mc.bil .båt,humor, kategorier har vi jo her allerede hadde vi hatt treningskategori hadde ikke dere som hater det behøvd å gå inn å lese det Endret 4. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 QUOTE (1G FSB @ 04/05/2004 : 12:55) hva med all søppela som er postet på hardware.no vitser alder og vekt,gullkornosvhar det noe med data å gjøre?og hvis du ikke liker trenings innlegg,hvorfor leser og svarer du da?jeg ser på hardware.no som ett sted man kan diskutere og få svar på alt mellom himmel og jordbare man poster det sånn ca i riktig kategoriher diskuteres kristendom og det postes bilder av "deilige"damerom hverandre ingen ting som sier at det kun skal postes ting som har noe med en pc å gjøreikke noe galt med ett treningsforumpolitikk ,mc.bil .båt,humor, kategorier har vi jo her alleredehadde vi hatt treningskategori hadde ikke dere som hater det behøvd å gå inn å lese det Absolutt ikke noe galt med treningsforum, bare ikke her! Du nevner kategorier som ikke har noe med hardware å gjøre (politikk, mc, bil, båt, humor, søppel osv), det er helt sant, det er endel her som jeg synes _ikke_ burde ha vært her! Fordi jeg, som psilocybe sa, bruker "view new posts" så å si hele tiden.. Jeg referer; "jeg hadde irritert meg grønn over å få tråder om protein-shaker, dietter og benkpress-resultater innimellom de gode trådene." Og jeg tror det er flere som ville irritert seg over det! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ønsket er notert, og dette kommer trolig inn når vi om ikke så alt for lenge kommer til å restrukturere forumet noe. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) QUOTE (pc^2004 @ 03/05/2004 : 23:40) Vel den målgruppen forumet er rettet mot, så trur jeg ikke det så veldig mange som er så gla i å trene her (), hva med å bare poste i annet under offtopic. Vi nerder trenger jo trening, kjenner ett par som har blitt sykemeldt for å ha sitti for mye foran pcn Skulle gjerne ha trent jeg, men motivasjonen er fraværende. Endret 4. mai 2004 av LoS Lenke til kommentar
Marik Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 HW no forumet er jo Norges største med folk fra hele landet som sitter med masse info om alt. Når jeg planlegger sykkel turen på Rallar veien i sommer måtte dette ha vært det beste stedet å få info av dem som har tatt turen tidligere. Når jeg skal kjøpe meg nye ski til vinteren for å herje litt i bakkene igjen, trenger jeg masse info om de beste skiene. Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 QUOTE Når jeg planlegger sykkel turen på Rallar veien i sommer måtte dette ha vært det beste stedet å få info av dem som har tatt turen tidligere Rallarveien er konge, sykla den ifjor.. husk masse solkrem hvis du skal sykle den i juli.. blir _fort_ solbrent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg