Gå til innhold

Et Treningsforum her?


Anbefalte innlegg

Lurer på om det hadde vært mulig for administratoren her å lage et treningsforum. :)

Hadde vært koselig hvis det kunne ha komt opp noe sånt, siden jeg er ganske sikker på et det er ganske mange brukere her på forumet som trener, og som gjerne vil dele erfaring/få erfaring.

 

I dette tilfellet er treningen mosjon, for dem som ikke forstod det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt enig og litt uenig. Synes det er ganske fint å kunne komme inn på hw uten å få dårlig samvittighet for at jeg ikke trener så mye som jeg burde ;)

 

Men på den annen side så blir det jo for meg å bare ikke gå inn på den eventuelle linken som fører til trening...

Lenke til kommentar

QUOTE
Er faktisk enig med ovenforstående. Dette er et latterlig forslag (ikke trådstarter  ). Dette har ingenting med HW nettverket å gjøre i det hele tatt!

 

Har egentlig "Sjø og båt" noe med HW nettverket?

Uansett, skjønner ikke vitsen med denne kategorien her heller, er aldri en eneste moderator som svarer..

 

edit, leif

Endret av Dirty^Dog
Lenke til kommentar

Hele amotor-delen (derunder "sjø og båt") er det jeg snakker om når jeg mener at hw.no er utvannet. Amobil og akamera er på grensen, men greit nok.. det er duppedingser som svært ofte brukes sammen med PC'er.

 

Personlig bruker jeg "view new posts" 99% av tiden jeg er på hw.no, og jeg hadde irritert meg grønn over å få tråder om protein-shaker, dietter og benkpress-resultater innimellom de gode trådene.

Lenke til kommentar

QUOTE (psilocybe @ 04/05/2004 : 10:12)
Personlig bruker jeg "view new posts" 99% av tiden jeg er på hw.no, og jeg hadde irritert meg grønn over å få tråder om protein-shaker, dietter og benkpress-resultater innimellom de gode trådene.

Enig! :yes:

Lenke til kommentar

hva med all søppela som er postet på hardware.no

vitser alder og vekt,gullkornosv

har det noe med data å gjøre?

 

og hvis du ikke liker trenings innlegg,hvorfor leser og svarer du da?

:wallbash:

 

jeg ser på hardware.no som ett sted man kan diskutere og få svar på alt mellom himmel og jord

bare man poster det sånn ca i riktig kategori

her diskuteres kristendom og det postes bilder av "deilige"damer

om hverandre

ingen ting som sier at det kun skal postes ting som har noe med en pc å gjøre

 

ikke noe galt med ett treningsforum

politikk ,mc.bil .båt,humor, kategorier har vi jo her allerede

 

hadde vi hatt treningskategori

hadde ikke dere som hater det behøvd å gå inn å lese det

Endret av 1G FSB
Lenke til kommentar

QUOTE (1G FSB @ 04/05/2004 : 12:55)
hva med all søppela som er postet på hardware.no
vitser alder og vekt,gullkornosv
har det noe med data å gjøre?

og hvis du ikke liker trenings innlegg,hvorfor leser og svarer du da?
:wallbash:

jeg ser på hardware.no som ett sted man kan diskutere og få svar på alt mellom himmel og jord
bare man poster det sånn ca i riktig kategori
her diskuteres kristendom og det postes bilder av "deilige"damer
om hverandre
ingen ting som sier at det kun skal postes ting som har noe med en pc å gjøre

ikke noe galt med ett treningsforum
politikk ,mc.bil .båt,humor, kategorier har vi jo her allerede

hadde vi hatt treningskategori
hadde ikke dere som hater det behøvd å gå inn å lese det

Absolutt ikke noe galt med treningsforum, bare ikke her!

Du nevner kategorier som ikke har noe med hardware å gjøre (politikk, mc, bil, båt, humor, søppel osv), det er helt sant, det er endel her som jeg synes _ikke_ burde ha vært her! Fordi jeg, som psilocybe sa, bruker "view new posts" så å si hele tiden.. Jeg referer; "jeg hadde irritert meg grønn over å få tråder om protein-shaker, dietter og benkpress-resultater innimellom de gode trådene."

 

Og jeg tror det er flere som ville irritert seg over det!

Lenke til kommentar

QUOTE (pc^2004 @ 03/05/2004 : 23:40)
Vel den målgruppen forumet er rettet mot, så trur jeg ikke det så veldig mange som er så gla i å trene her (:p), hva med å bare poste i annet under offtopic.

Vi nerder trenger jo trening, kjenner ett par som har blitt sykemeldt for å ha sitti for mye foran pcn :ermm:

 

Skulle gjerne ha trent jeg, men motivasjonen er fraværende.

Endret av LoS
Lenke til kommentar

HW no forumet er jo Norges største med folk fra hele landet som sitter med masse info om alt. Når jeg planlegger sykkel turen på Rallar veien i sommer måtte dette ha vært det beste stedet å få info av dem som har tatt turen tidligere. Når jeg skal kjøpe meg nye ski til vinteren for å herje litt i bakkene igjen, trenger jeg masse info om de beste skiene. :)

Lenke til kommentar

QUOTE
Når jeg planlegger sykkel turen på Rallar veien i sommer måtte dette ha vært det beste stedet å få info av dem som har tatt turen tidligere

 

Rallarveien er konge, sykla den ifjor.. husk masse solkrem hvis du skal sykle den i juli.. blir _fort_ solbrent :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...