eskarls Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kan noen fortelle meg hva som skjedde med innlegget om han som prøvde å svindle folk for penger??? MODETATORER!!!??? Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Prøvd å søke, eller lete i Off Topic --> feilposter? Uansett er tilbakemeldinger kategorien under hardware kun ment til nettsiden til hw. Tilbakemeldinger til forumet taes her i FORUM --> tilbakemeldinger til moderatorteamet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 QUOTE (eskarls @ 03/05/2004 : 23:18) Kan noen fortelle meg hva som skjedde med innlegget om han som prøvde å svindle folk for penger???MODETATORER!!!??? Tråden er fjernet av oss QUOTE (Desertglow) Denne tråden stoppes naturlig nok da den har gått langt over grensen.... Slike tråder som kun går ut på personhetsing og flaming vil vi ikke se på vårt forum, et sted går grensene. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 QUOTE (Mr.Ueland @ 04/05/2004 : 10:21) QUOTE (eskarls @ 03/05/2004 : 23:18) Kan noen fortelle meg hva som skjedde med innlegget om han som prøvde å svindle folk for penger???MODETATORER!!!??? Tråden er fjernet av oss QUOTE (Desertglow) Denne tråden stoppes naturlig nok da den har gått langt over grensen.... Slike tråder som kun går ut på personhetsing og flaming vil vi ikke se på vårt forum, et sted går grensene. Fyren fortjener ikke bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg