Gå til innhold

FarCry grafikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
very high på alle instillinger og 1600x1200---> 50-70fps

med

amd 64 3000

9800 pro

512 geil golden dual

Hvordan greier du det?har amd athlon 64 3000+,1gb ram og x800 pro

i 1600x 1200 får jeg bare sånn ca 30 i fps :no:

Lenke til kommentar

Jeg gjennomførte farcry på en Celeron 466@582 med ATI Radeon 9200SE og 256MB RAM... Det hakket ofte i store uteområder, men det var jo spillbart...! Average FPS i FRAPS (eller hva det nå heter) var på 18FPS (med alt på LOW, Men imponert er jeg!!)

Lenke til kommentar
very high på alle instillinger og 1600x1200--->  50-70fps

med

amd 64 3000

9800 pro

512 geil golden dual

Må nok si meg enig med de andre som sier at dette er BS. Med Very high settings og 1600x1200 er det ikke mulig at du får 50-70 fps med 9800Pro.

Men dessverre så ender slike tråder ofte opp i meningsløst skryt (og litt løgn).

Det er nemlig flere ting enn oppløsning og spill innstillinger som har en effekt på fps. Hvorfor nevner ingen driver innstillingene. De kan gjerne stilles inn til å overstyre innstillingene in-game, noe som gjør at folk poster tall som er helt på viddene

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

kjøpte farcry for noen daGER SIDEN nå:w00t:

kjører på rundt 30 fps uten lagg

spec,s: Abit NF7-S

AMD XP 3000 (uklokka)

1GIG ram ddr 400

(det rare kommer nå) Geforce4 MX440 AGP8x klokka littigranne(350 core 580 minne)

Maxtor diamond max9 120gig sata

det jeg syns er rart er hvordan jeg kan spille farcry med alt på max settings aa/af på fult å

noen som syntes det er rart utten at det lagger ikke noe. lagger kankje når det er masse srengninger å slikt.

jeg å de andre venna mine syns det er rart for de har nesten samme system bare at de har 9800pro å de kan ikke kjøre det på max i alt.

:hmm:

EDIT: kjører det i 1024x768x32@85

Endret av Freak627
Lenke til kommentar

AMD XP 3000 (uklokka)

1GIG ram ddr 400

(det rare kommer nå) Geforce4 MX440 AGP8x klokka littigranne(350 core 580 minne)

det jeg syns er rart er hvordan jeg kan spille farcry med alt på max settings aa/af på fult å

noen som syntes det er rart utten at det lagger ikke noe. lagger kankje når det er masse srengninger å slikt.

jeg å de andre venna mine syns det er rart for de har nesten samme system bare at de har 9800pro å de kan ikke kjøre det på max i alt.

Der e pga at MX kortet kun kjører directx 7 effekter, og ikke har støtte for verken pixelshading, bumpmapping og alle andre snasne ting.

Dermed er det mye mindre efekter og eyecandy som vises på skjermen, og du får høyere fps.

-Tommy

Lenke til kommentar

AMD XP 3000 (uklokka)

1GIG ram ddr 400

Det har sikkert noe med at du ikke har et Directx 9 skjermkort, og derfor får du ikke alle spesialeffektene, som kompisene dine får, derfor mer krevende for dem..

Lenke til kommentar

Har litt mouse-lag når jeg spiller SP. Merkelig nok. Er irriterende :mad:

Specs i profilen.

Kjører Patch 1.1 med høyeste innstillinger, 1280x1024 oppløsning og nyeste drivere. Har ikke fått testet det etter at jeg la inn Service Pack 1, men det skal ikke ha så mye å si tenker jeg. :ermm:

Fungerer helt fint i MP (ikke noe mouse-lag der).

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...