Zemeckis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei Jeg kom over et program for en stund siden,som gjør at man kan bruke mobilen uten Sim-kortet.Ideelt om man skal på en flytur.Hva heter det programmet.Skal kanskje gå for et innkjøp av N-gage i sommer.Smart Club selger den visst for under 1300kr. Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er det bare P800 og P900 som kan slå av signalene? (Flight Mode) Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er det bare P800 og P900 som kan slå av signalene? (Flight Mode) Nei, det finnes flere. Balnt annet Qtek mobilene Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Fant det ut selv,må bruke Psiloc System Tools. Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jasså du Zemeckis, så skal kjøpe N-Gage I SOMMER du til 1300,-, da må jeg nok skuffe deg med at tilbudet vil nok ikke vare så lenge, og at lageret er tomt før den tid....... Sats på en N-Gage QD, når sommeren kommer du, da tipper jeg at du får den for 1300,- også.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jasså du Zemeckis, så skal kjøpe N-Gage I SOMMER du til 1300,-, da må jeg nok skuffe deg med at tilbudet vil nok ikke vare så lenge, og at lageret er tomt før den tid....... Sats på en N-Gage QD, når sommeren kommer du, da tipper jeg at du får den for 1300,- også.. Det der var så off-topic som overhode mulig Men det var for såvidt dette også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå