Lapette Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Heiheihei! Har drevet å spilt en del Knight ONline i det siste, og vurderer å gå over til AO. Vet noen hvor jeg kan finne en anmeldelse av det første spillet? tar så lang tid å skrive inn www.google.com skjønner dere Takk takk Hei (Egne erfaringer mottas også med takK) Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg tror nok de fleste som spiller Anarchy Online også installerer tilleggspakkene som har kommet, spesielt Shadowlands. Uten dem mister du en del av helhetsopplevelsen som nå tilbys. Derfor er det nok mest hensiktsmessig at du leser omtalen av de tilleggspakkene. Her er omtalen av Shadowlands: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3834 Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) skal du spille AO så må du ha alle tilegs pakker NW og SL du kan faktisk laste ned hele pakka på are 1,3GB tar ikke lange tiden og spille det gratis i 7 dager AO free game downloader Endret 5. mai 2004 av Spiffen Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 har hørt at det er litt pes å drive å avregistrere seg etter 7 dager og sånn, ellers charger de deg for 1 måned.. Noen som har hatt problemer med dette, eller er det fett? Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) For å ta en ting om gangen: Avregistreringa for 7 dagers testen er ikke verre enn at du logger inn på brukeren din ved www.anarchy-online.com og velger å ikke fortsette. Når det kommer til selve spillet har jeg hatt dårlig erfaring med å få med nye folk rett og slett fordi et trialen bare har gitt tilgang til AO uten exp.pakkene og dermed havner folk i områder som både grafisk og spillemessig er veldig veldig kjedelige. Jeg er stor fan av spillet da det er det eneste mmorpg jeg faktisk har spillt mer enn et halvt år ^^ men det er ikke for alle og enhver. De sterkeste sidene ved AO er PvE innholdet. Dvs det er masse dungeons, side opp og side ned med utstyr og man kan lage private missions for seg selv eller gruppa si. Det er crafting (mekke items) i spillet, men det kan ikke måle seg med hva som har kommet i nyere tid. Jeg vil ikke anbefalle spillet om det er PvP du er ute etter da dette er sterkt prega av twinking. Har du ikke en main på lvl150+ og tilgang til masse penger så kommer du til å tape majoriteten av duellene som blir kjempa over landkontroll, og high lvl PvPinga sliter med lagg da det er fryktelig mange som møter opp når det først blir kamp. Personlig synes jeg spillet aldri har vært bedre. Klassene er godt balansert og det er veldig mye å ta seg til. Men som sagt. Skal du få det riktige inntrykket må du laste ned den nye trial versjonen som tilbyr Notum Wars og Shadowlands i tillegg (totalt 1,3gb). Det er mye å sette seg inn i når du spiller AO, og det var aldri kjent for å ha en god tutorial, men om du er motivert for å lesa litt om de forskjellige klassene og lære deg det viktigste så trur jeg du blir fornøyd. Endret 8. mai 2004 av Monsoon Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) *WARNING!!! WARNING!!! IMPARTIAL MESSAGE INCOMING!!* vell så du tenker på å spille AO gjør du hmmm. vel la meg bare gi deg et hint hvist du tenker på å branche ut litt innen mmorpg genraen så ville jeg anbefale Everquest med luclin opgraderingen og den nye kommende grafikk motor oppgradering vil spillet bli en veldig über opplevelse. dessuten kan du ikke slå feil med den mest populære mmorpg spillet på markedet. du vil bare elske det tro meg prøvde det for første gang i fjor og det sa *pang* og jeg ble bare i det. snakk om følelser . til slutt blir det vel opp til deg, men husk at de fleste spill innen denne sjangeren tilbyr en gratis trial periode. bruk den før du tar det siste skrittet. [edit] smiley needed re polishing Endret 8. mai 2004 av paalrh Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 ahh, knight online er megakult i 5 dager, men så blir du dritlei etter du har passert level 30 Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg spillte AO i et halvt års tid. Var ikke supert for min del, men det kan ha noe med at jeg satt på dial-up, og bare kunne være på en times tid i strekk. Men jeg har flere kamerater som har spillt det veldig lenge, og er innbitte AO-ere. En av vennene mine har faktisk holdt ut i tykt og tynt fra releasen. Så det må jo være noe i det, siden folk blir nærmere avhengige. Men den eneste måten å finne ut om det er noe for deg er jo å prøve. 7 dager kan være litt i det minste laget kanskje, men for en hundrelapp så får du en måned til på å finne ut om det er bra. Hva er 100 kroner nå for tiden? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Wow, tusen takk for masse bra respons! Skal laste ned 1,3 gig versjonen i dag og se hva jeg synes.. Gleder meg Synd ikke Hitman:C er helt ferdigspilt ennå Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Spelt AO on and off siden det kom og litt i beta, det har en del mangler men overall er det veldig godt spill for å waste litt tid, flott community og mye morro, Med Alien Invasion blir det nok sprita litt opp igjen også Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg spilte Neocron en stund (vært med fra beta), så gikk jeg lei og begynte å spille SWG, og fy fader.. så gikk jeg tilbake til Neocron, som jeg sverget på å aldri skulle spille igjen.. go figure Og nå stortrives jeg der igjen, på tross at Pluto nesten er død. Har forhåndsbestilt BDoY (Beyond Dome of York ekspansjonen, som ikke bare gir en ny stor by men forbedret grafikkmotor og mye mer), og har tro på at økt markedsføring vil redde spillet. Hmm, glemte nesten å si at jeg har spilt AO og. Men combat systemet er helt råttent i forhold til Neocron, som krever skills om man skal PvP'e. I AO klikker du for angrep og henter en kopp kaffe. Litt overdrevet, men gørrkjedelig i forhold til combat i Neocron. Men AO er virkelig flott, det er sikkert og visst. Jeg ble bare så ufattelig lei combat systemet. Hadde det ikke vært for det, ville jeg antagelig fremdeles spilt det. Nå liker jeg best å være tradeskiller og hunter uansett MMO da. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Kamp systemet er utdatert, men avhengig av hvem klasser du velger så kan du få mye å holde på med. I starten har de fleste bare et par angrep, men etterhvert som du går opp i levels får du mer å tukle med. Nå kan jeg ikke utale meg om alle klassene da jeg har finni et par jeg liker og holdt meg til dem, men spesielt "Shade" får mye å drive med da det er flust med stabs og spesial angrep han må utføre for å klare seg. Videre er det også en del arbeid med pet-klassene og det kan diskuteres, men Enforcer som er tank#1 må være ganske aktiv for å holde aggro. Så har du dem du kan sette til å angripe, ta deg en dusj og komme tilbake. Keeper er den største synderen der, mener nå jeg da. Resten ligger på et sted i mellom. Hmm, og Doctor har selvfølgelig en travel oppgave som gruppas healer. Endret 13. mai 2004 av Monsoon Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg spilte AO i nermere 2 år. Fra starten av spillet til SL kom. Minimalistix var min main chan - var nr 2 til å bli lv 200 som engi. (litt stolt ) Men unasett synes spillet ble for omstendlig når tieggspakkene kom, likte det bedre som det var før, ble også alt for mange som ble level 200 etterhvert + ingen ting å finne på. Men mye morro var det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå