Zenith Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Noen som har noen erfaringer med dette kabinettet? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2615 http://www.thermaltake.com/XaserCase/tsunami/bna/bna.htm Endret 3. mai 2004 av Zenith Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ser ut som om det er rimelig nytt. Ubekreftet 17.06.2004 Trokke det har kommet i butikkene enda Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Nei var usikker jeg også...men det ser ganske greit ut Litt stiv pris kanskje Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Syns ikke prisen på den var så gal... Ligner litt på dette i designet. får håpe det er like bra! Likte alle de praktiske løsningene som de "easy cd-rom instalation" greiene, vaskbare luftfilteret og at det følger med microfiber klut! Syns det er fint at thermaltake har klart å produsere et pent kabinett EDIT: Trykkleif Endret 4. mai 2004 av CaZiO Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Derja! MYE bedre enn de nåverende kabinettene fra TT, imponert. Flott at de har mange 120mm vifter også. Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Trokke det har kommet i butikkene enda Har sjekket litt..og det viser seg at kabinettet er i salg i Danmark! Har tipset Microplex om det idag, håper at de greier å skaffe det Endret 5. mai 2004 av Zenith Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 WOW, første fine thermaltaken faktisk veldig fin, (for dem som ikke orker og modde så mye selv såklart ) Lenke til kommentar
zaico Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Imponerende, ser ut som en "lianli" killer! Aluminium, 4x12cm vifter og pent design! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 hmm: hvor er resten av 120mm-viftene? Har bare sett 2 vifteplasser, jeg... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 jeg ser også bare 2 120mm vifte plasser.. Lenke til kommentar
GA Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er nok en liten missforståelse her ja. Med dual mener de en i front og en bak, ikke to i front og to bak... Men er jo ganske bra allikevel da. Er jo en 92mm i sidedøren også... Men er rart at det står: 5fans på specs... Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 http://www.thermaltake.com/XaserCase/tsunami/bwa/bwa.htm Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Meget bra av thermaltake! Første kabinettet dems (tror jeg) som er stilrent (og ikke ferdigmodda, bortsett fra versjonen med vindu..), pent OG funksjonelt. Veier bare 5,6 Kg! Tror dette er god utfordrer til mange kabinetter av "høyere klasse". Lenke til kommentar
TPking Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 pokker, nå angrer jeg på mitt overilte kjøp av lanfire.. f**n! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Fett. Ganske billig og Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Kan man ikke bytte ut Lanfire'et sitt med dette da? For et lite mellomlegg, kanskje? Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er det bare meg, eller er dette kabinettet her en ren ripoff av TTs hovedkonkurrents topp-kabinett? Jeg snakker da om CoolerMasters WaveMaster kabinett. De er jo unektelig omtrent identiske med tanke på design, og som vi vet er jo Tsunami en bølge, så selv navnet er en ripoff. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Jeg trekker også en rekke paraleller mellom disse to kabinettene, men syns allikevel at hvert kabinett har sine finesser og individuelle trekk som muliggjør det å skille de to. Mvh, Haakon Endret 6. mai 2004 av Caliber Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Thermaltake har klart og lage noe som ser litt ut spørr du meg!!! Dette var jo ganske fint Lian Li alle rettigheter Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 uten tvil det peneste tt-kabinettet på lenge! :drible: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå