Gå til innhold

Mist sin nye blokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aiai, her kommer det jo stadig flere på banen, med samme prinsipp! Kan ikke tenke meg annet enn at den blokka ganske sikkert vil ligge tett opp til de andre med samme løsning. (WW, RBX osv)

Det eneste jeg etter mitt syn kan sette fingeren på, er hurtigkoblingene / slangedimensjonen.

Men en dobbel tilbakeføring til tank vil jo sikkert kompensere for dette, så jeg ville ikke vært redd for å kjøpe den.

Og prisen var så avgjort etandes også! Får håpe vi ser en test av den snart.....

Lenke til kommentar

Er det hurtigkoblinger jeg ser, eller er det vanlige nipler med en slik sak som jeg alltid glemmer hva heter som du trer utenpå slangen for å sikre at den sitter på plass?

Pent design, gleder meg til test..

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Er nok ikke hurtigkoblinger, men det er vel en klemring-løsning som er valgt? Er sannelig ikke sikker.

Btw; En interessant sak, er at de har benyttet et smart triks for å øke antallet ribber i bunnen i kombinasjon med en litt spesiell vannvei, så det kan jo bli riktig spennende å se hva det kan gi av resultater!

Tipper at vi har en "racer" der? Vi får se.....

Lenke til kommentar
Er det hurtigkoblinger jeg ser, eller er det vanlige nipler med en slik sak som jeg alltid glemmer hva heter som du trer utenpå slangen for å sikre at den sitter på plass?

Pent design, gleder meg til test..

Ja, det er Mist sine egne slangeklemmer.

Du skrur av mutteren på toppen, trer den inn på slangen, presser på slangen over slange tilkoblinga og låser slangen med mutteren.

Du trenger da ikke strips eller slangeklemmer. :thumbs:

Jeg har kjøpt slike til bluesman vannblokka som jeg holder på og lage.

Passer til 3/8"ID-1/2"OD slanger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...