cipher Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 vil man få problemer med varme hvis man bruker raptor i shuttle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Nei, det går helt fint Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det går glimrende med en stk. Men ikke kjør 2stk i raid 0 som jeg gjorde. Da blir det så varmt at diskene begynner og klikke. Men en stk er glimrende. Lenke til kommentar
cipher Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 hva hvis jeg vil ha 1 raptor og 1 seagate baracuda s-ata? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 det burde gå siden de ikke er i raid Lenke til kommentar
cipher Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 produserer liksom raid mye mer varme? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 hvis den henter data sammtidig blir det mest sannsynelig varmere enn vis han ikke har raid.. Lenke til kommentar
cipher Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 nå ble jeg svært usikker her... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 altså... skaff deg en Raptor og en vanlig Barracuda... da blir det fett... hvis du har plass til 2 da (bruker du kanskje ikke diskettstasjon?) Lenke til kommentar
cipher Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 bruker ikke diskettstasjon nei. men hvor mange grader tror dere maskina vi ligge på (om sommern) da? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jer erfarte at den disken som blir liggende mellom DVD_Rw og den nederste disken alså i midten uten så mye som en glippe mellom, for lufting. Blir VARM *hehe* trust me. Jeg aner ikke om du kan ha i en vanlig disk siden de ikke utvikler så mye varme som en raptor, men husk at den raptoren du har utvikler svært mye varme, og siden lufting blir et problem, så er det ikke sikkert det går så bra.. Jeg bruker raptoren som "standalone" i maskinen og har en exstern disk utenom, det funker som en kule Lenke til kommentar
cipher Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 dette er ikke gode nyheter... Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Nå har jeg selv ikke shuttle, så jeg kan ikke si noe om den saken, men.... Varmeutviklingen på Raptor 36GB er ikke noe spesielt høyere enn en vanlig HD 7200rpm disk i någen lunde størrelse. Tar det fra egen erfaring. Sammenlignet med feks Pata WD2000JD er raptoren nesten kald for å sette det litt på spissen. Ut fra min erfaring med disken kan jeg ikke se at det skal være noe værre å bruke raptoren framfor noe annen disk, men som sagt jeg har ingen erfaringer med shuttle og hvilke "løsninger" som benyttes for montering osv. Endret 4. mai 2004 av Blacksheep Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jeg har ikke shuttle selv men hvis det ikke er noen kabler eller slike ting på sidene må det jo være mulig å montere noen vifter da.. Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei, har en 74GB Raptor og en WDC 250GB disk i min shuttle. Ja det blir litt lunk, men ikke faretruende høyt. Lenke til kommentar
cipher Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Hei, har en 74GB Raptor og en WDC 250GB disk i min shuttle. Ja det blir litt lunk, men ikke faretruende høyt. har du 1 eller 2 disker da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå