Scix Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) skal lage eit program der du må skrive inn ein kode for å forsette. men det er liksom noko som ikkje funker Dim strBufferCode Dim Code Dim Start Private Sub Form_Load() ' Her lagrer eg ein kode i registeret Start = GetSetting("Test", "StartKode", "Kodemsg", 1) MsgBox "Skriv inn kode " & Start strBufferCode = InputBox("") 'her seier eg korleis koden skal sjå ut for kvar oppstart Select Case Start Case 1 Code = test Case 2 Code = test2 Case 3 Code = test3 End Select ' men når eg kjem her, får eg altid feil kode om eg skriv noko. ' om eg let det vere blankt i inputbox så får eg det godkjent If strBufferCode = Code Then MsgBox "Du tasta rett kode" Else MsgBox "Du tasta feil kode" End If End Sub Private Sub Form_Unload(Cancel As Integer) ' her stig koden i registeret får kvar gang eg går ut av programmet SaveSetting "Test", "StartKode", "Kodemsg", Start + 1 End Sub om det står 1 i registeret skal man skrive inn test i inputbox får å og videre Edit: Fjernet ei linje som var feil. ikkje noko i koden ! Endret 3. mai 2004 av Scix Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Dim strBufferCode As String Dim Code As String Dim Start As String Private Sub Form_Load() ' Her lagrer eg ein kode i registeret Start = GetSetting("Test", "StartKode", "Kodemsg", 1) ' her ber eg om å skrive inn koden du får ved oppstart MsgBox "Skriv inn kode " & Start strBufferCode = InputBox("") 'her seier eg korleis koden skal sjå ut for kvar oppstart Select Case Start Case "1" Code = "test" Case "2" Code = "test2" Case "3" Code = "test3" End Select ' men når eg kjem her, får eg altid feil kode om eg skriv noko. ' om eg let det vere blankt i inputbox så får eg det godkjent If strBufferCode = Code Then MsgBox "Du tasta rett kode" Else MsgBox "Du tasta feil kode" End If End Sub Private Sub Form_Unload(Cancel As Integer) If Start >= 3 Then SaveSetting "Test", "StartKode", "Kodemsg", 1 Else SaveSetting "Test", "StartKode", "Kodemsg", Start + 1 End If End Sub Endret 3. mai 2004 av Jonas Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Dette er enda et godt eksempel for hvorfor du ALLTID må sette Option Explicit i begynnelsen av alle moduler. Denne denne får VB til å kreve at alle variabler blir deklarert, slik når du bruker DIM. Deklareringen av variabler er viktig som kan unngå slike feil. Så hadde denne linjen vært med ville du fått beskjed om at variablene test, test1 og test2 ikke var deklarert, noe som ville fått deg på sporet til å skrive gåseøyne rundt disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå