Gå til innhold

Total IRremote

Anbefalte innlegg

Har innstallert Total IRremote v.1.41. Problemet er at jeg ikke får det til å fungere.. har siemens SX1 .. prøvde på en grundig tv. Slår infrarød på seg automatisk når prog. åpnes?

noen som har erfaring med dette prog. som kunne hjulpet meg...?

takk på forhånd... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke Total IRremote til å fungere i det heletatt.Enda jeg velger begge Finlux alt.(jeg har en Finlux TV).Så jeg slettet det bare.Hvor lang rekkevide er det på Total IRremote programmet?

ehh det er ikke langt ca 1-5 meter men du må AIMe hehe :lol: og treffe recivern nøyaktig du kan sikkert sitte lengere unna meg ca. 5 meter (p900)

vet ikke om det er forskjeld på IR ene men...

Lenke til kommentar
Jeg får ikke Total IRremote til å fungere i det heletatt.Enda jeg velger begge Finlux alt.(jeg har en Finlux TV).Så jeg slettet det bare.Hvor lang rekkevide er det på Total IRremote programmet?

ehh det er ikke langt ca 1-5 meter men du må AIMe hehe :lol: og treffe recivern nøyaktig du kan sikkert sitte lengere unna meg ca. 5 meter (p900)

Tok Ir porten på 3650 helt inn til mottaker greia på tv`en funket ikke i det heletatt.

Lenke til kommentar

Tok Ir porten på 3650 helt inn til mottaker greia på tv`en funket ikke i det heletatt.

JO !! den funker som bare det den ! har den og har prøvd den !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...